صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت پی وی سی

خرید صفحه کابینت پی وی سی

خرید صفحه کابینت پی وی سی به صورت عمده و مستقیم از کارخانه. برای کسب اطلاعات بیشتر قیمت های عمده تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت یکی از بخش های اصلی یونیت کابینت است. این بخش به عنوان میز کار، کانتر، میز غذا خوری و غیره کاربرد دارد. به همین دلیل این بخش از کابینت به صورت مداوم با آب و رطوبت در تماس خواهد بود. متریالی که برای تولید صفحه کابینت به کار می رود باید ضد آب باشد. البته این مواد باید دارای چندین ویژگی مهم دیگر نیز باشد. اما ضد آب بودن این صفحات از ویژگی های اصلی مورد نیاز است. صفحه کابینت پی وی سی یکی از بهترین گزینه هایی است که از آن در آشپزخانه و به عنوان صفحه استفاده می کنند.

انواع صفحه کابینت ضد آب در بازار وجود دارد که بیشتر آن ها را با عنوان پی وی سی می شناسند. صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال یکی از نمونه های پرفروش بازار می باشد. روکش این محصولات دارای خاصیت ضد آب بودن می باشد. نوع دیگر صفحات که در ایران آمار فروش بالایی دارند صفحات پی وی سی پلی وود است. پلی وود ترکیبی از چوب و ترکیبات پلاستیکی است. این متریال سبک، ارزان، ضد آب و مقاوم هستند. به همین دلیل برای تولید صفحات روی کابینت گزینه بسیار مناسبی به شمار می روند.

خرید صفحه کابینت پی وی سی عمده

برای خرید صفحه کابینت ضد آب پی وی سی با انواع مغز خام پی وی سی، پلی وود، ام دی اف و غیره با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. انواع صفحات پی وی سی و ضد آب با قیمت مناسب به صورت عمده به فروش می رسد. برای اطلاع از قیمت فروش محصولات، اطلاع از زمان بندی ارسال بار، دریافت نمونه رنگ محصولات و غیره می توانید با بخش مشاوره فروش در تماس باشید. اطلاعات تکمیلی درباره شرایط خرید محصولات از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا