صفحه کابینت

صفحه کابینت خارجی عمده

صفحه کابینت خارجی عمده با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. برای خرید انواع صفحه کابینت خارجی به صورت عمده با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت خارجی، نمونه های تولید شده با انواع متریال خارجی می باشد. در این نوع صفحات از انواع روکش اچ پی ال و مغز ام دی اف خارجی استفاده می شود. انواع ورق خام خارجی از برند های واناچای، پنل پلاس و غیره در بازار وجود دارد. قیمت این محصولات از نمونه های تولید شده با مغز ایرانی بالاتر است. فروش عمده این محصولات توسط مراکز مختلفی در سراسر کشور صورت می گیرد.

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال در کشور است. تنوع تولیدات این کارخانه بسیار بالا می باشد. صفحاتی با مغز و اچ پی ال ایرانی و خارجی در ابعاد و طرح های گوناگون توسط برین چوب تولید می شود. سمپل رنگ بندی محصولات این کارخانه شامل بیش از ۱۰۰ طرح و رنگ متفاوت است. هر کدام از این طرح ها با دو نوع روکش مات و براق (برخی از طرح ها برجسته و برخی سوپر مات) تولید می شوند. ابعاد صفحه کابینت برین چوب در دو دسته بندی سایز استاندارد و سایز سفارشی دسته بندی می گردد. صفحات با ابعاد استاندارد با عرض ۶۰ و طول ۴۱۰ با دو ضخامت ۳ و ۵ سانتی متری میباشد. سایر سایزها بنا به نیاز و سلیقه مشتریان نیز در گروه ابعاد سفارشی قرار می گیرد.

خرید عمده صفحه کابینت خارجی

برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف خام خارجی می توانید سفارشات خود را در بخش فروش کارخانه ثبت کنید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات و پرسش های شما عزیزان می باشند. لیست قیمت محصولات و شرایط فروش محصولات از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سفارشات عمده شما بها مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان تولید و به نقاط مختلف کشور ارشال شد. برای خرید انواع صفحات خارجی و ایرانی به صورت خرده نیز می توانید اطلاعات تماس نمایندگی های فعال استان ها را دریافت نمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا