صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت خارجی

کارخانه صفحه کابینت خارجی برین چوب تولیدکننده انواع صفحه کابینت با مغز خارجی واناچای و غیره با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.

نوشته های مشابه

پرمصرف ترین نوع صفحه کابینت در ایران صفحات تولید شده با مغز ام دی اف می باشد. این نوع از صفحات دارای وزن سبک، تنوع طرح و رنگ، سایزبندی متفاوت، قیمت مناسب و بسیاری ویژگی های دیگر هستند. روکش اچ پی ال به کار رفته در تولید این مخصولات باعث شده است تا صفحه کابینت ام دی اف خاصیت ضد آب داشته باشد. کارخانه های مختلفی صفحه کابینت خارجی و ایرانی را در کشور تولید می کنند. منظور از ایرانی یا خارجی بودن صفحه مغز خام یا ام دی اف به کار رفته در ساخت است. معمولا کارخانه های صفحه کشور محصولات خود را با ورق های داخلی و یا خارجی تولید می کنند.

انواع صفحه کابینت خارجی

صفحه کابینت خارجی تولید شده توسط کارخانه های ایرانی از چند مارک ام دی اف هستند. برند های واناچای و پنل پلاس و غیره از پرمصرف ترین ورق های خام در کشور هستند. ام دی اف برند واناچای به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد بیشتر از سایر نمونه های وارداتی استفاده می شود.

کارخانه برین چوب یکی از تولیدکنندگان انواع صفحه کابینت ام دی اف است. تولیدات این برند با استفاده از انواع مغز خارجی و ایرانی ساخته می شوند. کیفیت محصولات این برند به دلیل استفاده از متریال درجه ۱ و خطوط تولید به روز مورد استفاده در ساخت است. این کارخانه صفحات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می نماید. شما می توانید برای خرید عمده به صورت مستقیم و برای خرید خرده از شهرهایی که نمایندگی فعال دارند اقدام کنید. مشاوران فروش مجموعه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی لازم به مشتریان و همکاران گرامی هستند. قیمت کارخانه و مستقیم انواع صفحه کابینت خارجی و ایرانی و سایر اطلاعات مورد نیاز از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا