صفحه کابینت

سفارش صفحه کابینت عرض ۷۰

سفارش صفحه کابینت ام دی اف عرض 70

سفارش صفحه کابینت عرض ۷۰ با انواع طرح های متنوع در سریع ترین زمان تولید شده و به سراسر کشور ارسال می گردد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف یکی از پر استفاده ترین صفحات در بازار ایران است. قیمت مناسب در کنار چندین ویژگی مثبت دیگر اصلی ترین دلیل محبوبیت این محصولات می باشد. تنوع طرح و تنوع ابعاد این محصولات از ویژگی های مثبت صفحه کابینت ام دی اف می باشد. علاوه بر تولید این محصولات در انواع سایزهای استاندارد امکان سفارش و ساخت این محصولات در سایزهای ویژه نیز وجود دارد. ابعاد استاندارد صفحه کابینت ضخامت های ۳ و ۵ سانتیمتری است. طول این محصولات به صورت معمول ۴۱۰ و عرض آن ۶۰ سانتیمتر است. امکان سفارش ساخت این صفحات با ضخامت ۷ سانتیمتر، عرض ۷۰، ۸۰ و ۹۰ سانتیمتر و طول بیشتر یا کمتر نیز وجود دارد.

قیمت صفحه کابینت با ابعاد سفارشی ممکن است در هر برند با برند دیگر تفاوت داشته باشد. تیراژ حداقلی ساخت این محصولات نیز توسط کارخانه تولید کننده تعیین می شود. برای سفارش صفحه کابینت عرض ۷۰ باید سفارش خود را در کارخانه تولید کننده ثبت کرده و یا از نمایندگی رسمی برند خریداری نمایید. معمولاً تولید این محصولات در رنگ های متفاوت صورت می گیرد.

سفارش خرید صفحه عرض ۷۰

برای ثبت سفارش خرید صفحه کابینت عرض ۷۰ می توانید با شماره های بخش فروش در تماس باشید. تیراژ حداقل، قیمت سفارش عرض ۷۰، رنگ بندی محصولات، زمان بندی تولید، ارسال بار و غیره از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ثبت سفارش صفحه کابینت با عرض ۷۰ در این مرکز محدودیت رنگ و طرح ندارد. می توان این محصولات را در انواع رنگ های تیره و روشن با ضخامت و طول متفاوت سفارش داد. ارسال بار نیز در سریع ترین زمان و طبق زمان بندی اعلام شده هنگام ثبت خرید صورت خواهد گرفت. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا