ام دی اف 3 میل

ورق ام دی اف ۳ میل

ورق ام دی اف ۳ میل با قیمت مناسب به فروش می رسد. انواع ورق ۳ میل پرینتی با مغز ایرانی و خارجی با قیمت مناسب به صورت عمده عرضه می شود.

نوشته های مشابه

ورق های ام دی اف در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. هر یک از ابعاد این محصولات دارای کاربردهای مختلفی هستند. تولیدات دکوراسیون بخش های مختلف محیط های اداری و منازل از اصلی ترین کاربردهای ورق ام دی اف می باشد. این محصولات جایگزین ارزان قیمت و باکیفیتی برای چوب های طبیعی و سایر متریال می باشند. ورق ام دی اف با ضخامت ۳ میل از ابعاد پر استفاده از ورقها در ایران می باشد. این محصولات در انواع طرنگ بندی مختلف در کشوذ تولید می شود.

ورق سه میل پرینتی یکی از انواع ورق های ۳ میل تولید شده در کشور می باشد. این محصولات بیشتر به رنگ سفید و به روش پرینت رنگ تولید می شود. ورق خام ۳ میل در چند مرحله رنگ آمیزی شده و در مرحله آخر لایه یو وی محافظ بر روی صفحه قرار می گیرد. از این ۳ میل ها برای تکیمل ساخت کابینت آشپزخانه، کمد دیواری و انواع سازه های کابردی استفاده می شود.

خرید ورق ام دی اف سه میل

برای خرید عمده انواع ورق ام دی اف ۳ میل پرینتی می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش لیست قیمت محصولات را بر اساس ابعاد و مغز خام در اختیار شما قرار خواهند داد. کارخانه برین چوب تولیدکننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و ورق ۳ میل پرینتی با مغز خام ایرانی و ام دی اف خارجی می باشد. برای خرید عمده و مستقیم ازکارخانه می توانید سفارشات خود را در بخش فروش مجموعه ثبت نمایید. جهت خرید خرده نیز می توانید از طریق نمایندگی های فروش کارخانه در سراسر کشور اقدام نمایید. اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اخذ نمایندگی کارخانه، لیست قیمت محصولات، اطلاعات تماس نمایندگی های فعال و غیره را از طریق مشاوره فروش تلفنی و آنلاین در یافت نمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا