صفحه کابینت

خرید عمده صفحه

خرید عمده صفحه کابینت ام دی اف به صورت مستقیم از کارخانه. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با پل های ارتباطی بخش فروش در تماس باشید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت دارای انواع مختلفی می باشد. انواع صفحه با جنس کورین، کوارتز، مرمر، گرانیت، پی وی سی و غیره از نمونه هایی هستند که در ایران به فروش می رسند. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های مثبت و منفی می باشند. صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال نیز یکی دیگر از انواع صفحات موجود در کشور است. این محصولات به علت داشتن ویژگی های مثبت بسیاری که دارند از آمار فروش بیشتری برخوردارند. قیمت این محصولات مناسب بوده و تنوع طرح و رنگ و سایز بالایی نیز دارند. خرید عمده صفحه با مغز ام دی اف ایرانی در کشور بیشتر از سایر نمونه ها است.

تولید کننده صفحه کابینت ام دی اف

کارخانه برین چوب تولیدکننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف می باشد. تولیدات این برند به صورت عمده و مستقیم عرضه می شوند. خرید عمده صفحه این برند از طریق کارخانه و خرید های خرده از طریق نمایندگی های پخش فعال صورت می گیرد. انواع ام دی اف های ایرانی و خارجی از جمله آرین سینا و آرتا در تولید صفحه کابینت برین چوب به کار می رود. روکش های اچ پی ال مانند وایا و hpl ارتاویل نیز در ساحت این محصولات به کار می رود. متریال درجه ۱ به کار رفته و کیفیت تولید صفحه برین چوب این محصولات را تبدیل به با کیفیت ترین صفحات تولید شده در کشور کرده است. سمپل رنگ بندی این محصولات شامل بیش از ۱۰۰ طرح و رنگ متنوع با روکش های مات و براق و برجسته می باشد. قیمت فروش این محصولات نیز مناسب بوده و تنوع سایز بالایی نیز دارند. قیمت فروش این محصولات نیز بسیار مناسب بوده و خرید عمده صفحه به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد.

جدیدترین صفحه کابینت ضد آب

برای ثبت سفارش خرید عمده صفحه کابینت می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات و لیست قیمت جدید محصولات هستند.           

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا