صفحه کابینت

فروش صفحه کابینت روکش اچ پی ال

فروش صفحه کابینت روکش اچ پی ال تولید شده با انواع مغز خام ام دی اف و پلی وود با مناسب ترین قیمت آغاز شد.

نوشته های مشابه

روکش اچ پی ال یکی از انواع روکش های پرکاربرد در صنایع چوبی میباشد. این رویه ها دارای جنس بسیار خاص و مقاومی هستند. اچ پی ال در برابر نفوذ رطوبت و آب مقاومت بوده و مقاومت بالایی نیز در برابر حرارت دارد. این محصول را می توان در انواع رنگ و طرح و با ضخامت های مختلفی تولید کرد. وجود تمامی این ویژگیهای مثبت باعث شده است که بتوان از این روکش ها برای رویه انواع تایل های چوبی مانند دربهای  HPL و صفحه کابینت پلی وود و صفحات مغز ام دی اف به کار برد. صفحه کابینت های مغز ام دی اف با این نوع رویه پر فروش ترین نوع صفحات بازار ایران هستند.

صفحه کابینت های مغز ام دی اف با روکش اچ پی ال دارای تمامی ویژگی های کارآمدی که باید یک رویه کابینت داشته باشند میباشد. استفاده از مغزی ام دی اف باعث شده است تا وزن این محصول بسیار سبک باشد. ام دی اف متریال ارزانی نسبت به چوبهای طبیعی و غیره است. به همین دلیل نرخ فروش این نوع از صفحات تاپس نسبت به سایر جنسها بسیار ارزان تر است. نوع دیگر صفحه کابینت هایی که در تولید آن از روکش اچ پی ال استفاده می شود صفحه پلی وود میباشد. این نوع صفحه نیز به علت استفاده از مغزی پلی وود بسیار سبک، مقاوم و کاربردی است. هر دو نوع این صفحات در رنگ بندیهای متنوع و زیبا تولید شده و به فروش می رسند.

عرضه کننده صفحه اچ پی ال

کارخانه برین چوب اردبیل بزرگترین تولید کننده انواع صفحه کابینت در شمالغرب کشور میباشد. این مرکز انواع صفحه با روکش اچ پی ال را با مغزی ام دی اف و پلی وود تولید میکند. فروش این محصولات به مناسب ترین قیمت و با بهترین شرایط صورت می گیرد. برای اطلاع از شرایط فروش، لیست قیمت فروش ویژه فصل و اطلاعات مورد نیاز دیگر می توانید با مشاوران فروش شرکت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا