صفحه کابینت

جدیدترین صفحه کابینت ضد آب

جدیدترین صفحه کابینت ضد آب با انواع طرح های سنگ، چوب، ساده و غیره با کیفیت بالا و روکش ضد آب با قیمت مناسب عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت آشپزخانه از مهمترین بخش های آشپزخانه از نظر ظاهری و فنی می باشد. هماهنگی طرح و رنگ از نظر ظاهری و کیفیت این بخش از نظر فنی بسیار اهمیت دارد. صفحه کابینت ها دارای انواع مختلفی با جنس های متنوع هستند. جدیدترین طرح های صفحه کابینت از جنس های سنگ، چوب، ترکیبات پلاستیک و غیره در بازار وجود دارد. صفحه کابینت ام دی اف یکی از جدیدترین نمونه های بازار هستند. صفحه کابینت ام دی اف ضد آب و با کیفیت می باشند. این محصولات جایگزین ارزان قیمت و با کیفیتی برای انواع سنگ و چوب های طبیعی با قیمت بالا هستند.

جدیدترین صفحه کابینت ضد آب

تنوع رنگ صفحه کابینت ام دی اف بسیار بالاست. جدیدترین طرح های سنگی، چوبی، فانتزی، ساده و غیره در بین مدلهای مختلف این صفحات ضد آب وجود دارد. روکش اچ پی ال به کار رفته در تولید این محصولات در برابر نفوذ رطوبت عایق هستند. مقاومت و کیفیت بالا، امکان تحمل وزن، سبک بودن و قیمت مناسب از ویژگی های این صفحات می باشد.

جدیدترین صفحه کابینت ضد آب
جدیدترین صفحه کابینت ضد آب
جدیدترین صفحه کابینت ضد آب

طرح های مختلف انواع صفحه کابینت ضد آب را می توانید از بخش سمپل رنگ بندی مشاهده و فایل PDF کاتالوگ رنگ بندی را دانلود کنید.

خرید صفحه کابینت ضد آب

برای خرید جدیدترین صفحه کابینت ضد آّب به صورت عمده و مستقیم می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه برین چوب تماس بگیرید. کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی می باشد. تولیدات این برند با انواع متریال ایرانی و خارجی درجه یک ساخته می شوند. برای دریافت جدیدترین لیست قیمت صفحه کابینت ضد آب و کسب اطلاعات درباره شرایط اخذ نمایندگی و غیره با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش، طبق زمان بندی اعلام شده به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا