صفحه کابینت

صفحه کابینت MDF روکش HPL

صفحه کابینت مغز MDF روکش HPL

صفحه کابینت MDF روکش HPL پر مصرف ترین صفحه کابینت موجود در بازار کشور است. برین چوب بزرگترین تولید کننده این محصولات در کشور است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت در معرض تماس با انواع مواد غذایی و مواد شوینده شیمیایی می باشد. همچنین این بخش از کابینت ها باید تحمل بالایی در برابر ضربه و وزن بالا و رطوب و حرارت داشته باشند. ترکیب ورق خام MDF و روکش مخصوص HPL باعث ایجاد ورقهایی با تمام این ویژگی های کاربردی شده است. این محصولات وزن بسیار کمی دارند که بخاطر استفاده از ورقهای ام دی اف است. همچنین روکش اچ پی ال به کار رفته در ساخت این صفحات دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. مراحل تولید، پرس، چسب زنی و غیره نیز این بخش ها را به یکدیگر اتصال داده و مقاومت آنها را چندین برابر میکند. همچنین روکش HPL این صفحه کابینت ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است. این محصولات را می توان در انواع رنگهای تیره و روشن تهیه کرد.

یکی از مزیت های دیگر این نوع صفحه کابینتها نسبت به مدلهای کورین، چوب طبیعی و غیره قیمت بسیار مناسب آن ها است. نرخ فروش این محصولات نسبت به سایر مدلها و همچنین نسبت به ویژگیهای مثبتی که دارند بسیار پایین است. همین دلیل از اصلی ترین دلایل میزان فروش بالای صفحه کابینت مغز MDF در کشور و صادرات این محصولات به کشورهای خارجی همجوار است.

خرید مستقیم صفحه کابینت روکش HPL

کارخانه برین چوب بزرگترین تولید کننده انواع صفحه کابینت مغز MDF  و POLY WOOD با روکش اچ پی ال در کشور می باشد. محصولات این برند با استفاده از مواد اولیه درجه یک ساخته می شوند. برای خرید مستقیم انواع صفحات تاپس با روکش HPL می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. فروش این محصولات به صورت مستقیم و در حجم عمده با قیمت درب کارخانه صورت می گیرد. اطلاعات بیشتر ازجمله لیست قیمت، زمانبندی تحویل، شرایط اخذ نمایندگی انحصاری و غیره را را مشاوران بخش فروش کارخانه در اختیارتان قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا