صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانتی

قیمت صفحه کابینت ام دی اف ضخامت 3 سانتی

قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانتی تولید شده با مغز ایرانی و خارجی اعلام شد. برای خرید صفحه کابینت ۳ سانتی عمده با قیمت مناسب تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت مغز ام دی اف ۳ سانتی یکی از صفحات با ضخامت استاندارد است. صفحات با ضخامت ۳ سانتی کوچکترین ضخامت صفحات می باشد. به غیر از این نوع صفحات ۵ سانتی و ۷ سانتی نیز در ایران تولید می شود. تولید این محصولات از اتصال و الصاق دو ورق ۱۶ میلیمتر به یکدیگر و روکش زنی به وسیله روکش اچ پی ال مخصوص و سایر مواد شیمیایی در دستگاه آلات مخصوص و طی مراحل مختلف صورت می پذیرد. در حقیقت ضخامت اصلی این محصولات ۳۲ میلیمتر است که در بازار خرید و فروش با نام صفحات ۳ سانتی شناخته می شوند.

قیمت فروش این محصولات از سایر نمونه ها با ابعاد بزرگ ارزان تر است. قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانتی را گزینه های مختلفی تعیین می کند. نوع ام دی اف خام استفاده شده، نوع روکش به کار رفته، طول و عرض صفحه تولید شده و مواردی از این دست قیمت نهایی صفحات را تعیین می کنند. این محصولات در ابعاد مختلف، با مدل های یک لب و دو لب و در رنگ بندی متنوع و زیبا به تولید می رسند.

خرید صفحه کابینت ۳ سانتی

برای خرید صفحه کابینت ام دی اف با ضخامت ۳ سانتی، ۵ سانت و ۷ سانت می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. انواع صفحه کابینت با ابعاد مختلف به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به فروش می رسد. عرضه صفحات به صورت مستقیم و عمده خواهد بود. ارسال سفارشات پس از ثبت سفارش به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان صورت خواهد گرفت. اعلام لیست قیمت دقیق محصولات به علت تغییرات قیمت موجود در بازار و همچنین تنوع ابعاد و مغز به کار رفته در تولیدات امکان پذیر نیست. از این رو مشاوران بخش فروش کارخانه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانتی و سایر محصولات از این طریق در اطلاع شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا