صفحه کابینت

صفحه کابینت سامان یولی مات

صفحه کابینت طرح سامان یولی مات

صفحه کابینت سامان یولی مات و براق تولید شده با بهترین روکش اچ پی ال و مغز ام دی اف تولید شده و با قیمت مناسب عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف با مغز MDF خام و روکش اچ پی ال تولید می شود. روکش به کار رفته در این محصولات ضد آب بوده و در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارد. مغز ام دی اف به کار رفته در این مصحولات باعث سبک بودن وزن و امکان تحمل وزن می شود. تنوع رنگ بندی این محصولات بالا بوده و می توان آن ها را با ابعاد و اندازه های مختلف تولید کرد. رنگ بندی این صفحات بسیار متنوع است. انواع طرح های چوب و سنگ و ساده و غیره در سمپل رنگ صفحه کابینت وجود دارد. طرح سامان یولی یکی از پرفروش ترین طرح های صفحه کابینت است. این مدل با دو روکش مات و براق عرضه می شود.

صفحه کابینت سامان یولی مات و یا براق را می توان با انواع کابینت های طرح چوب، چوب طبیعی، طرح سنگ و ساده و غیره به کار برد. رنگ بندی خنثی و زیبای این طرح باعث می شود که به راحتی با انواع مدل ها و سبک های طراحی هماهنگ شود.

خرید مستقیم صفحه کابینت

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال است. محصولات این برند با استفاده از بهترین متریال ایرانی و خارجی ساخته می شود. ام دی اف های آرین سینا، پویا، وینا، لیندا و ورق های خارجی مانند واناچای و پنل پلاس از ورق های به کار رفته در محصولات برین چوب است. اچ پی ال های استفاده شده در تولید صفحات نیز از برند های ایرانی مانند وایا می باشد. صفحه کابینت سامان یولی مات با انواع مغز ایرانی و خارجی با ابعاد و اندازه های سفارشی و استاندارد توسط برین چوب عرضه می شود.

ثبت سفارش خرید صفحه کابینت برای خرید صفحه کابینت ام دی اف با کیفیت و قیمت مناسب می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه برین چوب تماس بگیرید. لیست قیمت و سایر اطلاعات مورد نیاز از طریق مشاوران فروش این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا