صفحه کابینت

صفحه کابینت سفید براق

صفحه کابینت رنگ سفید براق

صفحه کابینت سفید براق با مغز ام دی اف آرین سینا، لیندا، پارس و انواع مغز خارجی به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت سفید از پرفروش ترین رنگهای صفحات ام دی اف در ایران است. به طور کلی رنگ سفید در بین صفحه کابینت ، ام دی اف و سایر متریال مورد استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی طرفداران زیادی دارد. این رنگ را می توان با انواع طرح و رنگ مختلف ترکیب کرده و به کار برد. همچنین رنگ سفید برای استفاده در سبک های طراحی مختلف مناسب می باشد. صفحه کابینت سفید براق در بین مدل های مختلف صفحه کابینت ام دی اف نیز از پرفروش ترین رنگ ها است. این محصولات با دو نوع روکش مات و براق تولید می شوند. آمار فروش نوع براق صفحه کابینت بیشتر است.

قیمت فروش نوع مات یا براق صفحه کابینت تفاوت بسیار ناچیزی دارند. نوع رنگ این محصولات نیز تغییری در قیمت این محصولات ایجاد نمی کند. موردی که بر نرخ این صفحات تاثیر گذار است نوع لبه، طول، عرض و ضخامت صفحه کابینت است. البته در حالت کلی صفحه کابینت مغز ام دی اف با روکش ضد آب اچ پی ال با قیمت بسیار مناسب ترین از سایر نمونه های موجود بازار به فروش می رسند. قیمت مناسب در کنار داشتن روکش ضد آب تنوع طرح و رنگ، وزن سبک و مقاومت بالا، این صفحات را به یکی از بهترین صفحه کابینت های ایرانی تبدیل کرده است.

خرید صفحه کابینت سفید

برای خرید صفحه کابینت سفید براق با انواع مغز ایرانی و مغز خام خارجی با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز شما اعم از لیست قیمت به روز محصولات، شرایط تخفیف خرید های عمده، زمان بندی تحویل بار و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور ارسال خواهند شد. ساعات کاری بخش فروش مجموعه همه روزه از ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا