صفحه کابینت

صفحه کابینت با طرح جدید

صفحه کابینت با انواع طرح جدید

صفحه کابینت با طرح جدید تولید شده با روکش اچ پی ال با انواع طرح های جدید مدل سنگ، طرح چوب، شنی، ساده و طرح کورین در سمپل رنگ بندی برین چوب.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت یکی از مهمترین بخش های طراحی دکوراسیون داخلی است. این بخش از کابینت کاربرد بسیاری به عنوان رویه کانتر، میزکار، میز صبحانه و غیره دارد. به همین دلیل جنس مواد تشکیل دهنده صفحه کابینت باید دارای زیبایی و استحکام بالا باشد. علاوه بر مقاومت بالا، صفحه کابینت باید دارای طرح جدید و متنوع نیز باشد. زیرا این بخش تکمیل کننده یونیت اصلی کابینت بوده و هماهنگی آن با سایر بخش ها از اهمیت بالایی برخوردار است. صفحه کابینت با طرح جدید در انواع رنگها و مدلهای متنوع در بازار وجود دارد. صفحات با طرح های ساده، چوبی، طرح سنگ و غیره از جدیدترین مدلهای پرفروش بازار هستند.

صفحه کابینت طرح کورین کرم شنی

صفحه کابینت کابینت ام دی اف طرح جدید

صفحات مغز ام دی اف بیشترین میزان فروش را در کشور دارد. تنوع رنگ، متنوع بودن مدل صفحات، مقاومت بالا و روکش ضد آب، وزن سبک و مهمتر از همه قیمت بسیار مناسب از دلایل پرفروش بودن این صفحات در کشور است. طرح های این محصولات در چند دسته بندی متنوع تولید می شوند. در حال حاضر انواع صفحه کابینت در طرح های جدید شنی، سنگ، طرح کورین، چوبی و غیره با انواع رنگ های تیره و روشن در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت ام دی اف وجود دارد.

برای خرید صفحه کابینت به صورت عمده با مناسب ترین قیمت با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات درباره شرایط فروش و لیست قیمت محصولات به مشتریان گرامی هستند. سفارشات شما پس از ثبت، در کوتاه ترین زمان و با قیمت بسیار مناسب به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا