صفحه کابینت

صفحه کابینت پلی وود

صفحه کابینت مغز پلی وود

صفحه کابینت پلی وود از بهترین نمونه های صفحه کابینت در کشور است. برای خرید صفحه کابینت پلی وود به قیمت عمده تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلفی هستند. در واقع از متریال مختلفی برای تولید این بخش از کابینت ها استفاده میشود. انواع تایلهای چوب طبیعی، سنگ های طبیعی و مصنوعی، چوبهای مصنوعی، ورقهای پی وی سی و ضد آب از جمله نمونه هایی هستند که به شکل صفحات روی کابینت به کار می روند. جنس دیگر صفحه کابینت هایی که بیشترین میزان مصرف را در کشور دارند صفحات چوب مصنوعی میباشند. پر استفاده ترین صفحات چوب مصنوعی در ایران صفحه کابینت مغز ام دی اف است. نوع دیگر این محصولات که مغزی خام متفاوتی دارند پلی وود هستند. این محصولات با استفاده از ورق خام پلی وود و روکش اچ پی ال تولید می شوند. در حقیقت روکش این محصولات و همچنین ابعاد و اندازه آن با نوع ام دی اف مشترک است. اصلی ترین تفاوت این دو نوع مغزی به کار رفته در تولید است.

پلی وود ها در واقع نوعی از چوبهای مصنوعی مهندسی شده و ترکیب شده با پلاستیک است. ترکیبات شیمیایی و ساختار این مواد باعث شده است تا ویژگیهای بسیار مناسبی جهت استفاده در بخشهایی مانند صفحه کابینت داشته باشد. پلی وود در برابر نفوذ زطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین وزن سبک و مقاومت در برابر نفوذ آب و ضربه و تحمل وزن بالا از ویژگی های مثبت دیگر این ورقها می باشد.

تولید کننده صفحه کابینت پلی وود

کارخانه برین چوب اردبیل بزرگترین تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف، صفحات مغز پلی وود، ورق ۳ میل و غیره در شمالغرب کشور می باشد. این کارخانه برای تولید محصولات خود از مرغوب ترین متریال ایرانی و خارجی استفاده می کند. بالا بودن کیفیت این صفحات و همچنین قیمت عرضه مناسب باعث شده است که صادرات به چندین کشور همسایه نیز صورت بگیرد. برای خرید این محصولات، اطلاع از لیست قیمت، شرایط اخذ نمایندگی و کسب اطلاعات دیگر می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا