صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ۵ سانتی ام دی اف

اعلام قیمت صفحه کابینت 5 سانتی ام دی اف

قیمت صفحه کابینت ۵ سانتی ام دی اف بر اساس نوع مغز خام و ابعاد صفحات تعیین می گردد. برای اطلاع از قیمت جدید صفحه کابینت ۵ سانتی تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

قیمت صفحه کابینت ام دی اف بستگی به نوع مواد اولیه، ابعاد صفحه کابینت، نوع و مدل لبه و مواردی از این دست بستگی دارد. معمولا صفحات کابینت دارای یک قیمت واحد و پایه می باشند. تغییرات نرخ فروش صفحه کابینت بر روی این قیمت پایه و بر اساس مدل و ابعاد صفحه صورت می گیرد. مهمترین نکته ای که در تعیین قیمت فروش صفحات مغز ام دی اف وجود دارد نوع مغز خام به کار رفته در تولید آن ها می باشد. صفحه کابینت تولید شده با ام دی اف خام خارجی بیشترین نرخ فروش را در بازار دارد. صفحات با مغز ام دی اف آرین سینا نیز در بین نمونه های ایرانی بیشترین قیمت فروش را دارد.

کارخانه صفحه کابینت

برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف در کشور است. تولیدات این برند در انواع ضخامت های ۳ و ۵ سانتی به صورت استاندارد و سایر ضخامت ها به صورت ابعاد سفارشی تولید می شود. صفحه کابینت های تولید کارخانه برین چوب به صورت عمده و مستقیم و با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان می رسد. این کارخانه انواع صفحه کابینت مغز خارجی، خام آرین سینا، لیندا، پارس و غیره را با کیفیت بالا تولید و عرضه می کند. صفحه کابینت های ۵ سانتی این برند با تخفیف ویژه فصل و در پالتهای ۱۴ شاخه ای به فروش می رسد.

خرید عمده صفحه کابینت ۵ سانتی ام دی اف

برای تهیه انواع صفحه کابینت ۵ سانتی و یا ۳ سانتیمتر و سایر صفحات با ابعاد سفارشی می توانید  با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش به صورت تلفنی و یا از طریق پیامرسان واتساپ قیمت فروش بر اساس حجم سفارش، نوع مغز MDF و ابعاد مورد نظر را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا