صفحه کابینت

سفارش صفحه کابینت عرض سفارشی

سفارش صفحه کابینت عرض سفارشی

سفارش صفحه کابینت عرض سفارشی با مناسب ترین قیمت و تیراژ حداقلی مناسب. برای ثبت سفارش خود تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

کارخانه های صفحه کابینت ام دی اف علاوه بر تولید این محصولات در انواع سایزخای متنوع، امکان تولید این محصولات در سایزهای سفارشی را نیز برای مشتریان خود فراهم می کنند. سایز استاندارد صفحه کابینت ام دی اف به صورت زیر است:

  • ضخامت ۳ یا ۵ سانتی
  • طول ۴۱۰ سانتیمتری
  • عرض ۶۰ سانتیمتری

در صورتی که نیاز به خرید صفحاتی با ابعاد غیر از سایز استاندارد دارید می توانید سفارش خود را در کارخانه هایی ثبت کنید که سفارش تولید قبول می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. معم.لا کارخانه های مختلف تیراژ حداقل سفارشی مختلفی دارند. تعیین قیمت برای خرید های سفارشی نیز در برندهای ختلف با یکدیگر تفاوت دارد.

سفارش صفحه کابینت عرض سفارشی

شرکت برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف و مغز پلی وود در کشور می باشد. این تولیدی بزرک سفارش تولید صفحه کابینت با عرض سفارشی را می پذیرد. تولید این محصولات با مواد اولیه درجه صورت می گیرد. انواع روکش اچ پی ال و ام دی اف خام درجه یک برای ساخت محصولات این برند به کار می رود. تولید صفحه کابینت در این مرکز با عرض ۶۰ سانتیمتر به صورت معمول صورت می گیرد. اما در صورت نیاز می توانید سفارش تولید صفحه با عرض ۶۵، ۷۰، ۸۰، ۹۰ و یا سایز ابعاد دلخواه را ثبت نمایید.

ثبت سفارش تولید صفحه عرض سفارشی محدودیت رنگی ندارد و این محصولات را می توان در انواع سایز و رنگ بندی متنوع خریداری کرد. تولید و ارسال بار پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان صورت خواهد گرفت. برای اطلاع از شرایط دقیق و تیراژ شروع ساخت سفارشی محصولات می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم به مشتریان گرامی هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا