صفحه کابینت

نمایندگی صفحه کابینت آرین سینا

اعطای نمایندگی صفحه کابینت آرین سینا

نمایندگی صفحه کابینت آرین سینا با برند برین چوب در شهرهای مختلف کشور فعال است. برای اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف با انواع مغز خام ایرانی و خارجی تولید می شود. نوع مغز خام به کار رفته در ساخت این محصولات تاثیر مستقیم بر کیفیت و مقاومت محصول و همچنین قیمت تمام شده آن دارد. یکی از بهترین مغز های خام ایرانی به کار رفته در تولید انواع صفحه کابینت ام دی اف برند آرین سینا می باشد. صفحات تولید شده با این مغز از پر فروش ترین نمونه های موجود در بازار هستند. انواع صفحه کابینت ام دی اف با ابعاد مختلف با مغز ام دی اف آرین سینا تولید و توسط نمایندگی های پخش و یا به صورت مستقیم عرضه می شوند.

تولید صفحه کابینت مغز ایرانی و خارجی

کارخانه برین چوب بزرگترین تولید کننده صفحه کابینت در شمالغرب کشور است. این مجموعه انواع صفحات را با مغز ام دی اف و پلی وود تولید می کند. صفحه کابینت مغز آرینسینا یکی از تولیدات این کارخانه است. برین چوب انواع صفحه کابینت مغز آرین سینا را با دو گروه ابعاد سفارشی و ابعاد استاندارد تولید و عرضه می کند. رنگ بندی صفحه کابینت این برند طبق کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت و با دو نوع روکش مات و براق ساخته می شود.

خرید انواع صفحه کابینت از طریق تماس با بخش فروش مجموعه امکان پذیر است. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در خصوص شرایط اخذ نمایندگی صفحه کابینت آرین سینا و سایر صفحات با مغز ایرانی و خارجی را در اختیار شما قرار خواهند داد. اعلام لیست قیمت جدید محصولات، شرایط ثبت سفارش صفحه کابینت با ابعاد ویژه، زمان بندی ارسال بار و غیره نیز از همین طریق امکان پذیر است. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. ساعات پاسخگویی بخش فروش مجموعه همه روزه از ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا