صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت ایرانی

کارخانه تولید صفحه کابینت ایرانی

کارخانه صفحه کابینت ایرانی برین چوب صفحات را با مغز MDF و پلی وود تولید میکند. عرضه محصولات کارخانه بصورت عمده و با قیمت مناسب صورت میگیرد.

نوشته های مشابه

صفحات کابینت در ایران تنوع طرح، جنس و مدل متنوعی دارند. انواع نمونه های سنگ و چوب طبیعی، سنگ های کورین و کوارتز، لمینیت های پی وی سی و غیره در کشور به عنوان صفحه کابینت کاربرد دارد. کارخانه های ایرانی و کارگاه های تولیدی بزرگ و کوچک انواه مختلف این محصولات را تولید می کنند. هر کدام از این محصولات بر حسب ویژگی های مثبت، میزان کیفیت و قیمتی که دارند دارای آمار فروش متفاوتی هستند. صفحه کابینت ام دی اف بیشترین فروش را در کشور دارد. این محصولات توسط کارخانه های ایرانی مختلفی تولید و عرضه می شوند. به علت استفاده از متریال مناسب، این صفحات دارای وزن سبک، مقاومت در برابر نفوذ آب، قابلیت تحمل وزن و فشار هستند. فروش به قیمت مناسب نیز مکورد دیگری است که تاثیر زیادی در پرفروش بودن این محصولات و همچنین صادرات نمونه های داخلی به کشور های همسایه شده است.

خرید صفحه کابینت از کارخانه

برای خرید انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و مغز ضد آب پلی وود با روکش اچ پی ال با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. عرضه صفحات ایرانی ضد آب با کیفیت بالا توسط این کارخانه به صورت مستقیم، عمده و با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. محصولات کارخانه برین چوب با استفاده از انواع مغز ام دی اف ایرانی و خارجی مانند آرین سینا، لیندا، پارس و غیره تولید می شود. عرضه انواع صفحه کابینت با ضخامت های سه سانتی و پنج سانتی یک لب گرد و دو لب گرد به صورت عمده و با قیمت مناسب صورت می گیرد.

ساعات پاسخگویی بخش فروش همه روزه از ۸ الی ۱۶ می باشد. کارشناسان بخش فروش مجموعه لیست قیمت محصولات، زمان بندی ارسال بار، تخفیفات ویژه فصل، شرایط تولید  صفحات با ابعاد سفارشی ئ غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا