ام دی اف 3 میل

تولید ورق سه میل در اردبیل

تولید ورق ام دی اف سه میل در اردبیل

تولید ورق سه میل در اردبیل توسط کارخانه برین چوب صورت می گیرد. برین چوب انواع ورق ام دی اف ۳ میل پرینتی را با قیمت مناسب عرضه می کند.

نوشته های مشابه

شرکت برین چوب تنها تولید کننده ورق سه میل و صفحه کابینت در اردبیل و بزرگترین مرکز در شمالغرب کشور است. ورق سه میل (که در بازار با نام فرمیکا نیز شناخته میشود) به عنوان یکی از محصولات مورد استفاده در صنایع چوبی کاربرد های فراوانی دارد. ویژگی هایی مانند داشتن لبه های صاف و نیز فاقد رگه، قوس و تابیدگی برای خریداران اهمیت فراوانی دارد. برای رسیدن به این ویژگی ها باید محصول تولید شده دارای مغز خام و روکش مناسب باشد. مغز خام مورد استفاده شرکت برین چوب ازشرکت های به نام و معتبر همچون پویا استفاده میشود. روکش تولیدات این مجموعه از نوع پرینتی است. روکش های پرینتی نسبت به روکش های ملامینه و کاغذی مقاومت بیشتری در برابر ایجاد خط و خش دارند و پوسته پوسته نشده و بعد از روکش زنی از مغزی خام جدا نمی شود.

 کاربرد ورق سه میل

ورق های ۳ میل همان ام دی اف است اما با ضخامت سه میلیمتر که به چند دسته کاغذی، ملامینه و پرینتی تقسیم میشود. ورق سه میل پرینتی به علت ضخامت کم علاوه بر کاربردهای زیاد در صنعت کابینت و غیره دارد. از این ورقها میتوان در مواردی به عنوان روکش دیوار استفاده کرد. از کاربردهای دیگر ورقهای ۳Mil میتوان به موارد متعددی از جمله حکاکی و برش لیزری اشاره نمود. همچنین این محصول قیمت مناسب تری نیز نسبت به پلکسی گلاس که در صنعت لیزر به کار میرود دارد.

شرایط ضمانت

تمام ورق های سه میل شرکت برین چوب اردبیل با ضمانت قیمت و کیفیت به فروش میرسد. تمامی تولیدات دارای شناسنامه اصالت و کد رهگیری است که در صورت بروز هر گونه مشکل در محصولات فروخته شده اقدام به مرجوع کالا مینماید. مشاوران فروش شرکت برین چوب اردبیل آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز و پاسخ به سوالات مشتریان در خصوص نحوه ثبت سفارش و قیمت محصولات می باشند. برای ارتباط با این بخش می توانید با شماره های اعلام شده در همین صفحه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا