صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت جدید

لیست قیمت صفحه کابینت جدید

قیمت صفحه کابینت جدید اعلام شد. قیمت صفحه کابینت بر اساس حجم سفارش، نوع مواد اولیه، ابعاد و غیره با برند برین چوب اعلام شد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت یکی از مهمترین بخش های طراحی آشپزخانه است. زیبایی این بخش به طور مستقیم بر زیبایی تمام طراحی کابینت تاثیر گذار است. همچنین در صورتی که این بخش از کابینت از استحکام خوبی برخوردار نباشد، پوسیدگی این بخش به سایر بخشهای کابینت نیز انتقال خواهد یافت. به همین دلیل زیبایی ظاهری و استحکام صفحات تاپس از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. موارد مهم دیگری نیز درباره این محصولات وجود دارد که قیمت مناسب یکی از آن ها می باشد.

صفحه کابینت ام دی اف و اچ پی ال از متریال نسبتا جدید بازار هستند. این محصولات از مغز ام دی اف خام روکش اچ پی ال ضد آب تولید می شوند. وزن محصول نهایی تولید شده با این مواد پایین بوده و کیفیت آنها بالا می باشد. روکش اچ پی ال به کار رفته در ساخت صفحه کابینت ام دی اف ضد آب و مقاوم در برابر حرارت است. قیمت این محصولات نیز بسیار مناسب می باشد.

لیست قیمت صفحه کابینت جدید

تعیین قیمت صفحه کابینت ام دی اف به چند مورد اساسی بستگی دارد. نوع متریال و مواد اولیه به کار رفته، طول، عرض، ضخامت و غیره از نکات اساسی تعیین کننده قیمت است. صفحه کابینت های ام دی اف با مدلهای ۵ سانتی، ۳ سانتی، ابعاد سفارشی، یک لب گرد، دو لب گرد و غیره تولید می شود. هر کدام از این مدلها بر اساس ام دی اف به کار رفته در تولید و ابعاد صفحه کابینت تعیین قیمت می شوند. نوسانات قیمت بازار نیز بر تعیین نرخ تاثیرگذار است. در حال حاضر قیمت پایه هر شاخه صفحه کابینت حدود ۸۰۰/۰۰۰ هزار تومان می باشد.

این قیمت ممکن است با تغییر مدل لبه، ضخامت، طول و عرض و نوع مغز ام دی اف بیشتر یا کمتر شود. در صورتی که می خواهید از قیمت دقیق صفحه کابینت بر اساس نوع مغزی (آرین سینا، لیندا، پارس، خارجی) و ابعاد سفارشی خود مطلع شوید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. تخفیفات ویژه بر اساس حجم سفارش شما نیز از همین طریق به اطلاع خواهد رسید. زمان پاسخگویی بخش فروش از ساعت ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا