ام دی اف 3 میل

کارخانه ام دی اف ۳ میل اردبیل

کارخانه ام دی اف 3 میل

کارخانه ام دی اف ۳ میل اردبیل مجهز به خطوط تولید با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولیدات خود را با برند برین چوب آغاز کرد.

نوشته های مشابه

کارخانه برین چوب اولین تولیدکننده انواع ورق ۳ میل پرینتی و صفحه کابینت ام دی اف در استان اردبیل می باشد. این مرکز همچنین به عنوان بزرگترین تولیدی این محصولات در شمالغرب ایران شناخته شده است. برین چوب می کوشد تا با ارائه باکیفیت ترین محصولات به مناسب ترین قیمت، رضایت حداکثری مشتریان را کسب نماید. تولیدات این برند دارای بالاترین درجه کیفی می باشد. مواد اولیه به کار رفته در ساخت آنها نیز جزو مرغوب ترین نمونه های کشور است.

ام دی اف های ۳ میل کارخانه برین چوب اردبیل از نوع پرینتی بوده و رنگ سفید آن آمار بیشترین میزان تولید و سفارش را در میان تمامی رنگها دارد. ابعاد آن ۳۶۶ × ۲۴۴ سانتیمتر میباشد. این ابعاد اندازه استاندارد این محصولات در بازار معاملات کشور است. به دلیل استفاده از متریال مرغوب در ساخت ام دی اف ۳ میل کارخانه برین چوب از کیفیت بالایی برخوردار است. شکنندگی های ناشی از به کارگیری مغز نامرغوب و زرد شدن بر اثر استفاده از رنگ روکش بی کیفیت در محصولات این برند به هیچ عنوان وجود ندارد. خدمات پس از فروش و ضمانت مرجوع کالا در صورت بروز هرگونه نارضایتی از محصولات، کیفیت ام دی اف ۳ میل برین چوب اردبیل را تضمین و تائید میکند.

مرکز پخش ۳ میل برین چوب

برای خرید ورقهای ام دی اف ۳ میل پرینتی برین چوب اردبیل می توانید سفارشات خود را در نمایندگیهای کارخانه ثبت کنید. برای خرید مستقیم و یا اطلاع از لیست نمایندگیها می توانید با شماره تماس و پل های ارتباطی اعلام شده در همین صفحه تماس بگیرید. اعلام لیست قیمت به روز محصولات نیز از همین طریق صورت می گیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در تمامی روزهای کاری از ساعت ۸ الی ۱۶ با پل های ارتباطی اعلام شده تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا