صفحه کابینت

جدیدترین صفحه کابینت

جدیدترین صفحه کابینت بازار

جدیدترین صفحه کابینت در سمپل ۲۰۲۱ عرضه می شود. این سمپل رنگ بندی شامل جدیدترین طرح های زیبا و به روز دنیا است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت باید دارای چند ویژگی اساسی باشد. مقاومت بالا، ضد آب و ضد حرارت بودن متریال مورد استفاده بسیار حائز اهمیت است. همچنین تنوع مدل و طرح نیز از موارد مهمی است که یک صفحه کابینت باید داشته باشد. کارخانه های ایرانی مختلفی انواع صفحه کابینت را در جدیدترین مدل ها عرضه می کنند. جدیدترین مدل صفحه کابینت موجود در بازار صفحه کابینت ام دی اف است. این محصولات با دو نوع روکش مات و روکش اچ پی ال براق در انواع طرح های متنوع تولید می شوند. صفحه کابینت ام دی اف جایگزین بسیار مناسبی برای صفحات چوب و سنگ طبیعی است. زیرا از طرفی ویژگی های مقاومتی این محصولات و همچنین تنوع طرح آنها را دارد. از طرفی نیز قیمت این نوع نسبت به جنسهای طبیعی بسیار مناسب است.

جدیدترین نوع صفحات تولید شده با مغز چوب مصنوعی و روکش اچ پی ال نیز صفحات پلی وود هستند. پلی وود نیز نوعی چوب مصنوعی ترکیب شده با ترکیبات پلاستیکی است. این مدل با نوع مغز ام دی اف شباهت های بسیاری دارد. تنها تفاوت این دو نوع مغزی به کار رفته در ساخت آن ها است. مغز پلی وود مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب دارد. روکش اچ پی ال به کار رفته، طرح و ابعاد این دو مدل با یکدیگر مشترک است. هر دو نوع این محصولات جزو جدیدترین نمونه های عرضه شده به بازاز توسط کارخانه های داخلی مختلف است.

خرید عمده صفحه کابینت

برای خرید انواع صفحه کابینت با جدیدترین طرح و رنگ می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. مشاوران بخش فروش مجموعه اطلاعات لازم را در زمینه تهیه محصولات، جدیدترین لیست قیمت و کاتالوگ های رنگ بندی به روز در اختیار شما قرار خواهند داد. ثبت سفارش با مناسب ترین قیمت بازار صورت گرفته و ارسال بار طبق زمانبندی اعلام شده در هنگام ثبت سفارش و در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا