صفحه کابینت

صفحه کابینت یک لب گرد

صفحه کابینت ام دی اف یک لب گرد

صفحه کابینت یک لب گرد مغز ایرانی و خارجی در انواع رنگ های جدید، ابعاد گوناگون، مدلهای متنوع، با قیمت عمده به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف را می توان از نظر مدل، ابعاد، طرح و فاکتورهایی از این دست در دسته بندی های مختلفی قرارداد. در واقع تولید صفحه کابینت ام دی اف با انواع مدل و طرح ها از مهمترین نکات مثبت موجود در رابطه با این نوع صفحات است. این محصولات را با حدود ۱۰۰ رنگ متنوع و زیبا تولید می کنند. سایز استاندارد و سایز سفارشی صفحه کابینت نیز دارای ابعاد مختلف برای استفاده در کابینت هایی با طراحی های مختلف است. یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای دسته بندی صفحه کابینت نوع لبه گرد صفحات است. صفحه کابینت ها با دو نوع لبه یک لب گرد و دو لب گرد تولید می شوند. نوع تولید و ویژگیها و شرایط فروش صفحه کابینت دو لب گرد در بخشهای دیگر به صورت مفصل شرح داده شده است. توضیحات این بخش مربوط به صفحات یک لب گرد است.

صفحه کابینت با یک لبه گرد

لبه صفحه کابینت ها را با استفاده از ابزار های مختلفی پردازش کرده و روکش زنی می کنند. به صفحه کابینت هایی که یکی از لبه های طولی آن ابزار خورده و روکش دار است صفحه کابینت یک لب گرد گفته می شود. این نوع صفحات برای استفاده در بخش هایی است که یک سمت میز کابینت و کانتر به دیوار منتهی است. در این صورت صفحه کابینت مورد نیاز صفحه یک لب گرد است. در این مدل یک لب براب جلوگیری از نفوذ آب و همچنین زیبایی هر چه بیشتر در ردیوس های مختلف گرد شده و با روکش اچ پی ال پوشانده می شود. طرف دیگر طول صفحه کابینت برای اتصال بهتر و کاملتر به دیوار به صورت صاف و یکدست برش داده می شود.

خرید صفحه کابینت یک لب گرد

برای خرید صفحه کابینت یک لب گرد به صورت عمده می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. خرید انواع صفحه کابینت با بهترین مغز خام ایرانی مانند لیندا، آرین سینا و مغز خام خارجی امکان پذیر است. برای اطلاع از لیست قیمت صفحه کابنت، اطلاع از تخفیفات ویژه فصل، زمان بندی ارسال سریع بار، دریافت کاتالوگ های رنگ بندی و غیره می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا