ام دی اف 3 میل

پخش عمده ام دی اف ۳ میل

مرکز پخش عمده ام دی اف 3 میل

پخش عمده ام دی اف ۳ میل با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت توسط برین چوب صورت می گیرد. ورق ۳ میل برین چوب باکیفیت ترین MDF کشور است.

نوشته های مشابه

ام دی اف ۳ میل دارای دو نوع پرینتی و ملامینه در کشور تولید می شود. نوع ملامینه این محصولات قدیمی تر هستند. جدیدترین نوع ورقهای ۳ میل ایرانی ورق پرینتی است. از آنجایی که بیشترین میزان مصرف در بازار مربوط به رنگ سفید است نوع پرینتی این محصولات فقط در رنگ سفید تولید می شوند. پخش ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی معمولا به صورت عمده و پالتی صورت می گیرد. کارخانه های مختلفی در ایران این محصولات را با درجه کیفی و قیمت های متفاوت به صورت عمده و پالتی این محصولات را به دست مشتریان می رسانند.

کارخانه برین چوب یکی از بزرگترین مراکز تولید و عرضه انواع ورق ام دی اف ۳ میل پرینتی سفید در کشور می باشد. تولیدات برین چوب در پالتهای ۲۰۰ تایی بسته بندی می شود. ابعاد ورق عرض ۱۸۳ و طول ۲۴۴ سانتیمتری است. این سایز از ورقهای ۳ میل ابعاد استاندارد کشور است. ورق خام به کار رفته در تولید این محصولات از بهترین برند های ایرانی و خارجی اعم از رهاسان، پویا، واناچای و غیره است. خروجی استفاده از مغز ام دی اف با کیفیت، رنگ روکش و مواد UV درجه یک و تولید در خطوط ساخت با تکنولوژی روز دنیا، ورقهایی با کیفیت بالا، بدون تابیدگی و مقاومت رنگ بسیار بالا است.

مرکز پخش عمده ۳ میل برین چوب

پخش عمده ام دی اف ۳ میل برین چوب از طریق فروشگاه های ام دی اف و چوب سراسر کشور صورت می گیرد. برای اطلاع از شرایط نمایندگی پخش عمده محصولات در شهر خود و یا خرید محصولات می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش برین چوب اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند گرفت. ساعات پاسخگویی همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۶ بعد از ظهر است.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا