صفحه کابینت

صفحه کابینت ۵ سانتی

صفحه کابینت ام دی اف 5 سانتی

صفحه کابینت ۵ سانتی دارای طرح های گوناگونی میباشند و به دلیل داشتن ضخامت بیشتر جلوه زیبایی به کابینت و میزهای پیشخوان می بخشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینتهای ام دی درحال حاضر بیشترین میزان تولید و استفاده را در بازار ایران دارند. این محصولات دارای ویژگی های بسیار مثبتی از جمله قیمت فروش بسیار مناسبتر نسبت به سایر مدلها هستند. تنوع طرح و رنگ در روکش های به کار رفته در این محصولات نیز بسیار بالاست. همین امر سبب می شود که این نوع از صفحات تاپس پاسخگوی نیاز و سلیقه طیف وسیعی از خریداران باشد. نکته مثبت دیگری که می توان درباره این محصولات عنوان کرد تنوع در ابعاد و سایز بندی است. سایز استاندارد صفحه کابینت در ایران ضخامت ۳ و ۵ سانتی در عرض ۶۰ و ۶۵ و طول ۴ متر و ۱۰ سانت است.

صفحه ام دی اف ۵ سانتی

صفحه کابینت ۵ سانتی جزو ابعاد استاندارد موجود در بازار است. این محصولات در دو نوع یک لب و دو لب گرد و در ردیوس ۲ تا ۸ تولید میشوند. ساخت صفحات در این سایز از طریق الصاق چند قطعه از ام دی اف های خام ۱۶ میل به یکدیگر و روکش زنی با رویه های اچ پی ال صورت میگیرد. این سایز را می توان روی کانتر کابینت آشپزخانه و یا میزهای پیشخوان و جزیره آشپزخانه به کار برد. تنوع طرح و رنگ این سایز از صفحات معمولاً تفاوتی با نوع ۳ سانت خود ندارند. اما برخی از تولیدکنندگان ممکن است محدودیت رنگی برای ساخت این محصولات اعلام کنند.

تولید کننده صفحه ۵ سانت

کارخانه برین چوب انواع مختلفی از صفحه کابینت ام دی اف را در ابعاد مختلف تولید و عرضه می کند. صفحات با ضخامت ۵ سانتیمتر نیز از تولیدات استاندارد این مجموعه هستند. امکان تولید این محصولات با رنگ بندی کامل موجود در سمپل رنگی این برند وجود دارد. همچنین می توانید سفارش ساخت با طول و عرض هایی به غیر از ابعاد استاندارد نیز ثبت کنید. تولید و ارسال بار صفحات بسته به تیراژ و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا