صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت سایز سفارشی

خرید عمده صفحه کابینت سایز سفارشی

خرید صفحه کابینت سایز سفارشی از طریق تماس با بخش فروش امکان پذیر می باشد. تولید صفحه با ابعاد سفارشی طبق نیاز و سلیقه مشتریان صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف دارای دو گروه سایز بندی کلی استاندارد و سفارشی می باشد. هر کدام از این دو گروه نیز دارای سایزهای مختلفی هستند. تنوع سایز بندی و امکان خرید صفحه کابینت سایز سفارشی از اصلی ترین دلایل پر فروش بودن صفحات ام دی اف است. ابعاد صفحات استاندارد و سفارشی به صورت زیر است.

ابعاد استاندارد:

  • طول ۴۱۰ سانتیمتر
  • عرض ۶۰ سانتیمتر
  • ضخامت ۳۲ میلیمتر و ۴۸ میلیمتر

ابعاد سفارشی:

  • طول ۳۶۰ تا ۴۰۹ سانتیمتر
  • عرض ۶۵ تا ۱۲۰ سانتیمتر
  • ضخامت ۵ سانت به بالاتر

صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال با انواع طرح و رنگ مختلف تولید می شوند. هر کدام از این محصولات دارای دو نوع روکش مات و براق است. رنگ بندی کامل محصولات را به همراه کدبندی می توانید در بخش کاتالوگ رنگ بندی صفحات مشاهده کنید. فروش این محصولات با برند برین چوب به صورت مستقیم و یا از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم و با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد.

خرید مستقیم صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت سایز سفارشی از طریق نمایندگی های رسمی برند و با به صورت مستقیم از کارخانه امکان پذیر می باشد. کارخانه برین چوب امکان تولید صفحات با سایز دلخواه را فراهم کرده است. در صورتی که نیاز به تهیه صفحاتی با ابعاد متفاوت از سایزهای موجود در بازار دارید می توانید سفارشات خود را از طریق نمایندگی های برند در سراسر کشور ثبت نمایید. در صورت نیاز به ثبت سفارش عرض سفارشی به صورت عمده دارید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات لازم به مشتریان گرامی می باشد. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش در کوتاه ترین مدت طبق ابعاد سفارشی تولید شده و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا