صفحه کابینت

صفحه کابینت کارخانه برین چوب

صفحه کابینت کارخانه برین چوب اردبیل

صفحه کابینت کارخانه برین چوب با استفاده از بهترین متریال ایرانی و خارجی و با بالاترین درجه کیفی تولید و به بازار عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت یکی از اجزای اصلی دکوراسیون آشپزخانه است. این بخش از کابینت علاوه بر کاربرد بسیاری که دارد تاثیر زیادی نیز بر زیبایی محیط کلی آشپزخانه دارد. صفحه کابینت پلی وود و صفحات با مغز ام دی اف بیشترین میزان استفاده را در ایران دارند. تولید این محصولات نیز در حال حاضر در چندین کارخانه بزرگ و کوچک ایرانی صورت می گیرد. در سالهای اخیر و با رواج یافتن تولید این محصولات، علاوه بر به صفر رسیدن واردات از خارج از کشور، صادرات این محصولات به چندین کشور همسایه نیز صورت می پذیرد. صفحه کابینت ام دی اف برندهای ایرانی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند تقاضای بسیار زیادی در بازار های داخلی و خارجی دارند.

کارخانه برین چوب

کارخانه برین چوب بزرگترین کارخانه تولید صفحات چوب مصنوعی اعم از ورق ام دی اف ۳ میل و صفحه کابینت MDF و صفحات پلی وود در شمالغرب کشور میباشد. تولیدات این مجموعه به لحاظ کیفی در کشور کم نظیر هستند. ساخت صفحه کابینت کارخانه برین چوب با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و توسط خطوط تولید بسیار به روز و پیشرفته انجام میگیرد. علاوه بر این موارد، تنوع رنگ تولیدات کارخانه برین چوب بسیار بالا بوده و در ابعاد متفاوتی نیز تولید می شوند. قیمت فروش مناسب نیز ویژگی دیگر این محصولات است. وجود تمامی این موارد مثبت در صفحه کابینت MDF کارخانه برین چوب باعث شده است تا این محصول به یکی از نمونه های بسیار شناخته شده و پرمصرف در بازار های داخلی و خارجی شود. صادرات این محصولات به چندین کشور همجوار صورت میگیرد.

برای خرید این صفحه کابینت ام دی اف برین چوب می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره شرایط خرید، شرایط اخذ امتیاز نمایندگی و اطلاعاتی از این دست را در اخیتار شما قرار خواهند دارد. همچنین برای سفارش تولید صفحه کابینت ابعاد سفارشی می توانید نیز می توانید از همین طریق اقدام نمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا