صفحه کابینت

کارخانه تولید صفحه کابینت

کارخانه تولید صفحه کابینت ام دی اف

کارخانه تولید صفحه کابینت در اردبیل انواع مختلف صفحه کابینت ام دی اف را تولید می کند. محصولات این کارخانه از نظر کیفیت و قیمت کم نظیر هستند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف به علت داشتن قیمت مناسب نسبت به نمونه های دیگر مانند صفحات کورین بسیار پر استفاده هستند. روکش های به کار رفته در ساخت این محصولات دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می باشند. می توان با استفاده از HPL های متنوع این محصولات را در انواع طرح های سنگ و چوب و ساده و غیره تولید کرد. در حال حاضر بیشترین آمار تولید و همچنین خرید و فروش بازار صفحه کابینت مربوط به نوع ام دی اف این محصولات است. کارخانه های متعددی در ایران انواع مختلفی از صفحه کابینت MDF را تولید و عرضه می کنند. قیمت و کیفیت محصولات این مراکز بسته به خطوط ساخت و مواد اولیه به کار رفته با یکدیگر متفاوت است.

کارخانه برین چوب

کارخانه برین چوب، اولین و بزرگترین مرکز ساخت و عرضه انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود در استان اردبیل می باشد. تولیدات برند برین چوب در حال حاضر در تمامی شهرهای ایران به فروش می رسد. در زمینه صادرات نیز برین چوب با تکیه بر اصل کیفیت محصول، توانسته است گام های بزرگی بردارد. صفحه کابینتهای کارخانه برین چوب در حاضر به چندین کشور همجوار مانند عراق صادر میشود. تولید انواع صفحات روکش اچ پی ال با برند برین چوب در خطوط تولید مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا صورت میگیرد.

ابعاد استاندارد صفحه کابینت برین چوب ضخامت ۵ و ۳ سانتی، عرض ۶۰ سانت و طول ۴ متر و ۱۰ سانتیمتری است. از نظر مدل لبه ها نیز این صفحات به دو نوع یک لب و دو لب تقسیم بندی شده اند. امکان ساخت صفحه در ابعاد سفارشی با تیراژ مشخص نیز توسط برین چوب برای خریداران فراهم شده است.

تولید صفحه کابینت

قیمت صفحات کارخانه برین چوب نیز نسبت یه کیفیت بالایی که در ساخت آن ها وجود دارد بسیار مناسب است. شما می توانید سفارشات عمده خود را به صورت مستقیم و یا از طریق نمایندگی های پخش کارخانه تهیه کنید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا