صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت عرض سفارشی

قیمت صفحه کابینت با عرض سفارشی

قیمت صفحه کابینت عرض سفارشی بستگی به ابعاد و اندازه مورد نظر دارد. تیراژ و مقدار سفارش نیز روی قیمت صفحه کابینت با عرض سفارشی تاثیرگذار است.

نوشته های مشابه

یکی از ویژگیهای مثبتی که درباره صفحه کابینت های مغز ام دی اف وجود دارد، امکان تولید با ابعاد سفارشی است. اندازه های استاندارد این محصولات ضخامت ۳ سانت و ۵ سانت است. عرض این محصولات نیز به صورت استاندارد ۶۰ سانت و طول آن ها ۴۱۰ سانتیمتر است. صفحه کابینت با این ابعاد نوع استاندارد بوده و تولیدات معمول کارخانه های ایرانی محسوب می شود. به غیر از این سایزها ممکن است تولیدیها امکان ساخت با طول و عرض سفارشی را برای مشتریان فراهم کنند. معمولا در سفارشهای خاص اندازه عرض صفحات متغیر می باشد و طول همان ۴۱۰ سانتیمتر است.

قیمت تولیدات سفارشی

به طور کلی چند فاکتور اساسی در تعین قیمت صفحه کابینت ام دی اف تاثیر گذار است. مغزی استفاده شده، نوع روکش اچ پی ال به کار رفته، ابعاد و اندازه محصول تعیین کننده های اصلی نرخ فروش می باشند. در تولیدات سفارشی صفحه کابینت نیز این موارد به خصوص سایز مورد نظر خریدار بیشترین تاثیر را در قیمت آخر محصول دارد. معمولا کارخانه ها تیراژ معین و حداقلی را برای صفحه کابینت با عرض سفارشی تعیین میکنند. قیمت فروش صفحات با عرض مخصوص نیز بیشتر به صورت توافقی تعیین میشود. ممکن است کارخانه های مختلف قیمتهای متفاوتی را برای صفحات عرض سفارشی اعلام کنند.

کارخانه برین چوب تولید کننده بهترین صفحه کابینت با کیفیت بالا در ابعاد مختلف استاندارد می باشد. امکان تولید صفحه کابینت با ضخامت، طول و عرض سفارشی نیز در این مرکز فراهم است. برای اطلاع از قیمت این محصولات می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. پس از اعلام ابعاد مورد نظر، رنگ دلخواه و تیراژ سفارش، قیمت دقیق محصول مورد نظر اعلام خواهد شد. اطلاع از زمان تحویل و سایر شرایط معاملات نیز از همین طریق امکان پذیر می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا