صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح مرمر

صفحه کابینت جدید طرح مرمر

صفحه کابینت طرح مرمر در چندین طراحی مختلف و زیبا به فروش می رسد. عرضه اینمحصولات به مناسب ترین قیمت صورت میگیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با طرح و نقش سنگ از سالهای قبل در طراحی داخلی بخش های مختلف منازل مورد استفاده قرار می گرفت. در سال های اخیر نیز استفاده از این مدل طرح ها مجدد رونق گرفت. این مدل از صفحات را به علت مدل سنگ و ترکیب رنگ خاص آن ها می توان با انواع رنگها ترکیب کرد. همچنین این صفحات را می توان در انواع سبکهای طراحی ساده، مدرن، کلاسیک و غیره به کار برد. این صفحات انواع مختلفی دارند که طرح مرمر، گرانیت، کورین و غیره از انواع مختلف آن ها می باشند. معروف ترین این مدل ها صفحه کابینت ها با نام طرح مرمر شناخته می شود.

صفحه کابینت مغز ام دی اف را با چند طرح مشابه سنگ مرمر تولید می کنند. این محصولات با مغز ام دی اف خام و روکش اچ پی ال گزینه بسیار مناسبی به عنوان جایگزین صفحات سنگ و چوب طبیعی است. این محصولات قیمت بسیار مناسب تر نسبت به متریال طبیعی دارند. همچنین به علت متریال به کار رفته در ساخت آن ها سبک، ضد آب، مقاوم و باکیفیت هستند. مدلهای مختلفی از صفحات تاپس MDF را با عنوان طرح مرمر می شناسند. این سنگها نیز خود دارای چند مدل مختلف به شکل و رنگ رگه های متفاوت وجود دارد.

صفحه کابینت سیروس یکی از نمونه های این نوع از صفحات مغز ام دی اف با طرح سنگ می باشد.

صفحه کابینت سیروس طرح مرمر

 صفحه کابینت با طرح سنگ کرم نیز یکی از نمونه های مشابه نوع مرمری با تن رنگی کرمی است.

صفحه کابینت کرم مرمر

صفحه کابینت سنگ سیروس یکی دیگر از صفحات طرح سنگ است. این طرح نیز به دلیل شباهت شکل و رنگ رگه ها با نام صفحه کابینت شناخته می شود.

صفحه کابینت سیروس مرمر

خرید صفحه کابینت

برای تهیه انواع صفحه کابینت با طرح های سنگ کورین، شنی، چوبی، ساده و غیره با رنگ های مختلف می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم به مشتریان گرامی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت لیست قیمت، تهیه سمپل رنگ بندی، زمان بندی ارسال بار و شرایط تخفیفات ویژه فصل تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا