صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت ضد آب

خرید مستقیم صفحه کابینت ضد آب

خرید صفحه کابینت ضد آب به صورت عمده از طریق تماس و ثبت سفارش امکان پذیر است. ارسال بار به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

خرید انواع صفحه کابینت از نمایندگی های رسمی برند در سراسر کشور امکان پذیر است. عرضه عمده صفحه کابینت به قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد. صفحه کابینت ها ضد آب بوده و با روکش اچ پی ال درجه ۱ تولید می شوند. مغزی به کار رفته در ساخت نیز دارای دو جنس متفاوت مغزی پلی وود و مغز ام دی اف است. هر کدام از این محصولات دارای لیست قیمت متفاوت برای هر سایز می باشد. هر دو نوع از این صفحات با دو سایز سفارشی و استاندارد ساخته می شود. ابعاد استاندارد این محصولات دارای ضخامت ۳ سانتی و ۵ سانتی است. طول آنها ۴۱۰ و عرض آن ها ۶۰ سانتیمتر می باشد.

خرید صفحه ابعاد سفارشی

ابعاد سفارشی نیز در ابعاد مختلف بسته به نیاز و سفارش خریدار تولید می شود. هر سه بخش طول، عرض و ضخامت صفحه کابینت در تولیدات سفارشی می تواند تغییر کند. این گروه از صفحات دارای لیست قیمت مجزا و مخصوصی می باشند. تیراژ حداقلی تولید این محصولات ممکن است در تولیدی های مختلف متغیر باشد. برای خرید هر کدام از صفحه کابینت های پلی وود و یا مغز ام دی اف با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه آماده ارائه اطلاعات لازم در خصوص شرایط خرید محصولات به مشتریان گرامی هستند.

در صورتی که نیاز به اطلاعاتی همچون لیست قیمت خرید عمده، کاتالوگ جدید محصولات با طرح های جدید، شرایط ثبت سفارش، زمان بندی ارسال بار و غیره هستید می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم به مشتریان می باشند. لازم به ذکر است که ثبت سفارش، آماده سازی سفارش، بارگیری و ارسال به سراسر کشور در کوتاه تین زمان و طبق تایم اعلام شده در هنگام ثبت خرید صورت می گیرد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا