ام دی اف 3 میل

ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی

ورق ام دی اف 3 میل سفید پرینتی

ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی بیشترین میزان استفاده را در کشور دارد. برین چوب ۳میل سفید را با مناسبترین قیمت و به صورت عمده و پالتی عرضه میکند.

نوشته های مشابه

ام دی اف دارای انواع مختلفی می باشد و در ابعاد متفاوتی به تولید می رسد. برخی از ابعاد این محصولات استفاده بیشتری در ساخت مصنوعات چوبی مختلف دارند. برای مثال ام دی اف ۱۶ میل و ورق با ضخامت ۳ میل بیشترین میزان استفاده را در ایران دارند. نوع ۱۶ میلیمتری این محصولات به عنوان متریال اصلی و ام دی اف ۳ میل به عنوان مکمل این محصولات در ساخت انواع کابینت و کمد و غیره به کار برده می شود. ورقهای ام دی اف ۳ میل در انواع مختلفی تولید می شوند. اما بیشترین میزان تولید و استفاده از این محصولات در کشور مربوط به رنگ سفید است.

جدیدترین ورق سفید موجود در بازار ایران ۳ میل پرینتی است. این محصولات همانطور که از نام آن مشخص است از چاپ لایه رنگ بر روی ورق ام دی اف خام تولید می شود. ساخت این محصولات در رنگ سفید انجام شده و بیشترین میزان تقاضا در بازار نیز از همین رنگ سفید میباشد. کیفیت نهایی این محصول را چندین فاکتور مهم در هنگام ساخت تعیین می کند. استفاده از مواد اولیه مرغوب اولین موردی است که بر روی مرغوبیت نهایی محصول تاثیر گذار است. استفاده از ام دی اف درجه یک باعث می شود تا ۳ میل تولید شده بدون تابیدگی و با سطح صاف ساخته شود. استفاده از رنگ و لایه UV با کیفیت نیز بسیار حائز اهمیت است. خطوط تولید و دستگاه آلات نیز اهمیت زیادی در خروجی نهایی ام دی اف ۳ نیب سفید پرینتی دارد.

ورق ۳ میل برین چوب

کارخانه برین چوب عرضه کننده انواع ورقهای چوب مصنوعی مانند ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی است. برین چوب در تولید محصولات خود تمامی موارد فوق را رعایت می کند. ساخت ورق ام دی اف ۳ میل پرینتی برین چوب با استفاده از مواد اولیه درجه یک صورت می گیرد. خطوط ساخت کارخانه مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیاست. این موارد باعث می شود که خروجی نهایی از نظر کیفیت بی نظیر باشد. فروش ورقهای پرینتی این برند در کشور از طریق نمایندگیهای فعال در ایران صئرت می گیرد. برای اطلاع از لیست نمایندگیها، شرایط اخذ نمایندگی، لیست قیمت مخصوص صادرات ۳ میل سفید پرینتی و غیره می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا