صفحه کابینت

صفحه کابینت عرض سفارشی

خرید صفحه کابینت عرض سفارشی

صفحه کابینت عرض سفارشی با ابعاد مختلف تولید و عرضه می شود. انواع صفحات عرض ۵۰ تا ۱۲۰ با طول ۳۶۰ تا ۴۱۰ با قیمت مناسب به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلفی هستند. هر کدام از این صفحات بر اساس قیمت، تنوع مدل، کیفیت و ویژگی هایی از این قبیل دارای آمار فروش مختلفی می باشند. صفحه کابینت های ام دی اف یکی از مدل های پر فروش بازار هستند. این محصولات را می توان با انواع ابعاد و طول و عرض سفارشی با انواع طرح و رنگ مختلف تولید کرد. روکش به کار رفته در ساخت این محصولات باعث می شود صفحات ضد اّب باشند. مغز ام دی اف مورد استفاده نیز باعث سبکی وزن صفحات و تحمل وزن بالا در محصول تولید شده می شود. صفحه کابینت عرض سفارشی با ابعاد مختلف با این متریال توسط کارخانه های ایرانی تولید و عرضه می شوند.

سفارش صفحه کابینت از کارخانه

یکی از تولید کنندگان انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود با روکش اچ پی ال کارخانه برین چوب می باشد. محصولات این کارخانه دارای تنوع رنگ و ابعاد بالایی هستند. انواع صفحات طرح سنگ، طرح چوب، گرانیت، کورین، شنی، ساده، فانتزی و غیره با دو گروه سایزبندی استاندارد و سفارشی توسط برین چوب تولید می شود.

  • ابعاد استاندارد: ضخامت ۳ و ۵ سانتی، طول ۴۱۰ سانتی، عرض ۶۵ سانتیمتری
  • ابعاد سفارشی: ضخامت ۵ به بالا، طول ۳۶۶ تا ۴۰۰، عرض ۷۰ تا ۱۲۰

صفحه کابینت عرض سفارشی با ابعاد ۷۰ سانتیمتر تا ۱۲۰ سانتیمتر تولید می شوند. بیشترین میزان تولید و استفاده در صفحات عرض سفارشی معمولا پایین تر ۱ متر هستند. عرض های ۸۰ و ۹۰ سانتیمتر بیشترین سفارش و استفاده را در بین ابعاد سفارشی دارند.

خرید صفحه کابینت عرض سفارشی برای ثبت سفارش خرید انواع صفحه کابینت با ابعاد ویژه و استاندارد می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. لیست قیمت انواع صفحه کابینت ام دی اف با مغز خام ایرانی و خراجی با انواع سایز و طرح مختلف از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا