صفحه کابینت

رنگ بندی صفحه کابینت طرح سنگ

رنگ بندی جدید صفحه کابینت طرح سنگ

رنگ بندی صفحه کابینت طرح سنگ با دو نوع روکش مات و براق به صورت کامل در کاتالوگ رنگ بندی محصولات قرار گرفت + دانلود فایل PDF.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با انواع طرح های چوبی، سنگی، ساده، فانتزی و غیره با متریال مختلفی تولید و عرضه میشود. در چند سال اخیر صفحات با طرح سنگ محبوبیت زیادی کسب کرده اند. این صفحات را انواع رنگ ها ترکیب کرده و در سبک های ساده، کلاسیک، مدرن و غیره به کار میبرند. یکی از انواع صفحات موجود در بازار نمونه های تولید شده با مغز ام دی اف و روکش HPL است. این محصولات دارای قیمت مناسب تری نسبت به انواع صفحات سنگ و چوب طبیعی و مصنوعی دارند. رنگ بندی صفحه کابینت طرح سنگ به صورت مات و براق تولید می شوند. رویه به کار رفته در ساخت ضد آب بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

صفحه کابینت طرح چوب برین چوب

یکی از تولیدکنندگان بزرگ این صفحات در کشور کارخانه برین چوب می باشد. تولیدات این کارخانه با استفاده از بهترین متریال ایرانی و خارجی ساخته می شوند. تنوع محصولات برند برین چوب از نظر ابعاد صفحات، تنوع طرح و رنگ و متریال اولیه بالا می باشد. هر کدام از صفحه کابینت های برین چوب دارای شناسه اصالت کالا و کد رهگیری می باشد. با استفاده از این کدها می توانید در صورت بروز هر گونه نارضایتی نسبت به مرجوع کردن کالای خریداری شده اقدام کنید.

صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت طرح گرانیت
صفحه کابینت سیروس مرمر
صفحه کابینت سیروس طرح مرمر
صفحه کابینت کرم مرمر

طرح های بالا بخشی از رنگ بندی صفحه کابینت طرح سنگ تولید شده توسط برین چوب هستند. هر کدام از این کدها با چند نوع روکش تولید میشود. روکش مات و براق برخی از مدل ها با روکش سوپر مات و برخی نیز روکش های برجسته انواع مختلف روکش ها هستند. برای مشاهده رنگ بندی صفحه کابینت طرح سنگ و سایر مدل های چوب، ساده و فانتزی می توانید کاتالوگ رنگ بندی صفحات را دانلود کنید.

خرید صفحه کابینت

برای خرید انواع صفحه کابینت به صورت مستقیم از کارخانه می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. لیست قیمت محصولات و اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت سفارش محصولات نیز از طریق تماس با بخش فروش مجموعه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا