صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح چوبی

صفحه کابینت ام دی اف طرح چوبی

صفحه کابینت طرح چوبی با انواع رنگ های تیره و روشن و رگه های مختلف را در سمپل رنگ بندی صفحات برین چوب مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

استفاده از چوب طبیعی به عنوان متریال تولید بخش های داخلی و بیرونی منازل از سالهای گذشته رواج داشته است. این چوبها بر اساس نوع طرح، زیبایی، استحکام و مواردی از این دست در بخش های مختلفی از سازه ها کاربرد داشته اند. در حال حاضر ورق های چوب مصنوعی با مقاومت بالا و طرح های متنوع جایگزین استفاده از چوب طبیعی شده اند. ورق های ام دی اف یکی چوبهای مصنوعی است که با قیمت ارزان و انواع طرح های چوبی و غیره با عنوان صفحه کابینت و غیره کاربرد دارد. صفحه کابینت ام دی اف با مغز چوب ام دی اف و روکش اچ پی ال ساخته می شود. روکش های اچ پی ال دارای تنوع رنگی بالایی میباشند. طرح سنگ، رنگهای ساده، طرح چوبی و غیره از انواع مختلف طرح های موجود این محصولات می باشند.

صفحه کابینت طرح چوبی

ویژگی های مثبت صفحه کابینت ام دی اف به همین جا ختم نمی شود. این صفحات با قیمت بسیار مناسب تری به فروش می رسند. همچنین تنوع سایز و ابعاد این محصولات باعث شده است که انتخاب و به کارگیری این محصولات طبق نیاز و سلیقه بسیار آسان تر باشد. طرح های چوبی این محصولات نیز دارای انواع مختلفی می باشند. انواع طرح چوبی با رگه های بزرگ و کوچک با تن رنگی تیره و روشن در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت وجود دارد.

خرید صفحه کابینت جدید

برای خرید صفحه کابینت با جدیدترین طرح ها با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران بخش فروش اطلاعات مورد نیاز شما را در خصوص قیمت محصولات و غیره در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین مواردی مانند زمان بندی ارسال بار، ارسال کاتالوگ رنگ بندی، شرایط تولید با ابعاد سفارشی و غیره از همین طریق به اطلاع شما خواهد رسید. ساعات پاسخگویی مشاوره فروش همه روزه از ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا