صفحه کابینت

صفحه کابینت ایرانی

صفحه کابینت ضدآب ایرانی

صفحه کابینت ایرانی با متریال درجه یک و روکش اچ پی ال ضد آب و مقاوم در برابر حرارت با تنوع طرح و ابعاد عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها با انواع متریال ایرانی و خارجی در بازار به فروش می رسند. هر کدام از این محصولات بسته به متریال و مواد اولیه، ابعاد، برند و مواردی از این دست با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. نمونه های وارداتی در کشور بسیار کمیاب تر هستند. واردات ان ها به حداقل رسیده و قیمت فروش آن ها بسیار بالاست. از طرفی کارخانه ای مختلف ایرانی این محصولات را با درجه کیفی متفاوت و تنوع مدل تولید و عرضه می کنند. در حال حاضر انواع صفحه کابینت جدید ایرانی ضد آب با تنوع طرح و رنگ و ابعاد بالا با برند های ایرانی در کشور به فروش می رسد.

صفحه کابینت ایرانی ضد آب

تولید صفحه کابینت به عنوان بخشی که به صورت مداوم با رطوبت و حرارت در تماس خواهد بود بهتر است با مواد ضد آب صورت بگیرد. انواع صفحات ضد آب ایرانی در حال حاضر در بازار به فروش می رسد. صفحه کابینت ام دی اف و صفحات با مغز خام پلی وود دو نمونه از صفحات پرفروش در ایران هستند. این محصولات با روکش ضد آب اچ پی ال ساخته می شوند. تفاوت این دو مدل صفحه کابینت در مغز خام آن ها است. نوع ام دی اف و نوع اچ پی ال هر دو با روکش های ضد آب اچ پی ال با تنوع رنگ بالا ساخته می شوند.

خرید عمده صفحه کابینت

برای خرید عمده انواع صفحه کابینت تولید شده توسط کارخانه ایرانی ضد آب با کیفیت بالا با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. عرضه انواع صفحه کابینت با قیمت مناسب و به صورت عمده توسط بخش فروش کارخانه انجام می شود. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز از جمله لیست قیمت محصولات هستند. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا