صفحه کابینت

صفحه کابینت ضد آب ام دی اف

صفحه کابینت ضد آب ام دی اف جدید

صفحه کابینت ضد آب ام دی اف با روکش اچ پی ال و مغز ام دی اف در انواع طرح و رنگ های متنوع تولید و عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف در حال حاضر بیشترین میزان به کارگیری را در آشپزخانه های ایرانی دارد. فاکتور هایی که برای انتخاب صفحه کابینت خوب در نظر گرفته می شود چندین مورد هستند. ضد آب بودن، تنوع طرح و رنگ، تنوع سایز و ابعاد، امکان نصب آسان، تحول وزن و خط و خش و غیره از مهمترین ویژگی های مورد نیاز یک متریال صفحه کابینت است. صفحات ام دی اف تمامی این ویژگی ها را در کنار قیمت مناسب نسبت به سایر جنس های صفحات و نسبت به ویژگی های مثبت خود دارد. صفحه کابینت ام دی اف ضد آب تولید شده با روکش اچ پی ال در حال حاضر با انواع طرح و رنگ و ابعاد مختلف در کشور به فروش می رسد.

خرید صفحه کابینت ضد آب

کارخانه برین چوب تولیدکننده انواع صفحه کابینت ام دی اف با کیفیت بالا می باشد. انواع ام دی اف خام ایرانی و خارجی با بهترین روکش های اچ پی ال ضد آب برای تولید محصولات برین چوب استفاده می شود. روکش ضد آب به کار رفته در تولید این محصولات دارای انواع رنگ بندی متنوع و جذاب می باشد. صفحات طرح سنگ، طرح چوب، کورین، گرانیت، ساده، فانتزی و غیره در سمپل رنگ بندی این محصولات وجود دارد. هر کدام از این صفحات با دو گروه سایزبندی استاندارد و سفارشی تولید می شوند.

  • استاندارد: ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتر، طول ۴۱۰ سانتیمتر، عرض ۶۵ سانتیمتر
  • سفارشی: ضخامت ۵ به بالاتر، طول ۳۶۶ تا ۴۰۰، عرض ۷۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر
ابعاد صفحه کابینت

نوع دیگری از این صفحات ضد آب با مغز پلی وود و روکش اچ پی ال تولید می شود. برای ثبت سفارش خرید عمده محصولات می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. لیست قیمت محصولات و اطلاعات دیگر از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا