صفحه کابینت

مدل جدید صفحه کابینت

مدل جدید صفحه کابینت ام دی اف

مدل جدید صفحه کابینت در سمپل جدید برین چوب عرضه می شود. سمپل مدل جدید صفحات شامل طرح های چوب و ساده و سنگ است.

نوشته های مشابه

انتخاب جنس و متریال مناسب برای تولید کابینت و صفحه رویی آن کار بسیار مهم و نسبتاً سختی است. متریالی که برای تکمیل این بخش انتخاب می شود باید دراای استحکام کافی، کارآیی بالا و زیبایی و تنوع طرح باشد. مدل جدید صفحه کابینت تولید شده با مواد مختلف به بازار عرضه می شود. هر کدام از جنسها از جمله سنگ های طبیعی، چوب طبیعی، پی وی سی، کورین، کوارتز، ام دی اف، پلی وود و غیره دارای نکات منفی و مثبت خاصی هستند. قیمت بالا در صورت وجود ویژگی های مثبت، تنوع رنگی پایین، استحکام پایینو غیره از جمله ویژگی های منفی مدل های مختلف صفحه کابینت موجود در بازار است.

در این بخش یک مدل جدید از صفحه کابینت را که در بازار ایران پر فروش ترین نوع است را معرفی خواهیم کرد. این مدل نسبتاً جدید است و نسبت به محصولاتی مانند صفحات سنگ و چوب طبیعی جدید به بازار عرضه شده است. صفحه کابینت ام دی اف محصولی است که دارای ویژگی های مثبت و کاربردی بسیاری است. این محصولات با استفاده از ورق ام دی اف، روکش اچ پی ال و چسب های پرس مخصوص تولید می شوند. ویژگی های مثبت این محصولات استحکام بالا، وزن سبک، ضد آب بودن، تنوع رنگ، تنوع ابعاد و از همه ای موارد مهم تر قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر جنس ها و در مقایسه با ویژگی های مثبت محصولات است.

جدیدترین مدل صفحه کابینت

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع ورق ام دی اف یک رو سفید، ورق ۳ میل پرینتی، صفحه کابینت پلی وود و صفحه کابینت مغز ام دی اف است. تولیدات این برند از نظر مواد اولیه به کار رفته و کیفیت تولید در بازار بی نظیر است. مدل این محصولات چه از نظر نوع لبه و چه از نظر طرح و رنگ بسیار جدید است. برین چوب صفحات خود را با لبه تیز ردیوس ۲ و ۴ تولید می کند. این مدل جدید ترین نوع لبه پرفروش در بازار است. طرح های سنگ، طرح چوب جدید، طرح فانتزی و غیره از طرح های موجود در سمپل رنگ بندی ۲۰۲۱ شرکت برین چوب است.

نمونه های موجود بخش کوچکی از طرح های جدید سپمل برین چوب است. این سمپل شامل بیش از ۷۰ طرح و رنگ متفاوت است. هر کدام از این طرح ها نیز با چند نوع روکش مات، براق، برجسته، متالیک و غیره عرضه می شوند. برای خرید و یا اطلاع از قیمت محصولات و همچنین دریافت کاتالوگ رنگ بندی مدل جدید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا