صفحه کابینت

صفحه کابینت پلی وود برین چوب

صفحه کابینت مغز پلی وود برین چوب

صفحه کابینت پلی وود برین چوب بهترین صفحه کابینت پی وی سی موجود در باراز است. فروش ویژه این صفحات به صورت عمده آغاز شد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت پلی وود یکی از صفحات تولید شده جدید در کشور است. پلی وود جنس مغز به کار رفته در تولید این محصولات است. پلی وود ترکیب مهندسی شده ای از چوب و پلاستیک است. ویژگی های مقاومتی این مواد بسیار مناسب برای به کار بردن در صفحات میز کار و کانتر و غیره است. این مواد وزن سبکی دارند، مقاومت خوبی در برابر نفوذ رطوبت و همچنین حرارت دارند. همچنین تایل های پلی وود را می توان در ابعاد مختلفی با ضخامت های متفاوت تولید کرد. چندین کارخانه ایرانی مختلف نیز انواع صفحه کابینت پلی وود را تولید و به بازار عرضه می کنند.

کارخانه صفحه کابینت برین چوب

برین چوب یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف و همچنین صفحات پلی وود در کشور است. این کارخانه محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه درجه ۱ تولید می کند. خطوط تولید این مجموعه مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد. تنوع در طرح رنگ و سایز و همچنین قیمت مناسب از دیگر ویژگی های تولیدات کارخانه برین چوب اردبیل است. صفحه کابینت پلی وود این برند با استفاده از مغز خام POLY WOOD با ضخامت ۳ و ۵ سانتی متری ساخته میشود. محصولات برین چوب در برابر نفوذ آب، حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارند.

خرید صفحه کابینت در شهرهایی که این برند نمایندگی پخش دارد از طریق این نمایندگی ها صورت میگیرد. برای خرید عمده و یا دریافت نمایندگی انحصاری پخش در شهر خود می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران بخش فروش برین چوب لیست قیمت انواع صفحه کابینت پلی وود را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین نحوه ثبت سفارش صفحات PLY WOOD، زمان بندی ارسال و شرایط اخذ نمایندگی پخش برین چوب نیز از همین طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا