صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف

قیمت صفحه کابینت اعلام شد. لیست قیمت صفحه کابینت ها شامل نرخ فروش انواع صفحات ایرانی و خارجی در ابعاد و مدل های مختلف می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف چیست؟

انواع صفحه کابینت ام دی اف را با استفاده از مغز MDF و روکش اچ پی ال تولید میکنند. وجود ویژگی های مقاومتی موجود در ورق خام و رویه های به کار رفته در این محصولات تمامی گزینه های مورد نیاز یک محصول به عنوان صفحه کابینت را برآورده می کند. روکش های اچ پی ال به کار رفته در تولید این نوع از صفحات در برابر نفوذ رطوبت و گرما مقاوم هستند. رنگ بندی زیبا و متنوع نیز ویژگی مثبت دیگری است که رویه های HPL دارند. سبک بودن وزن، تنوع سایز، قیمت مناسب و غیره جزو گزینه های مثبت دیگری است که صفحه کابینت های ام دی اف دارند. این محصولات در طرح ها، مدل ها و رنگ های متفاوتی تولید می شوند.

قیمت فروش انواع صفحه کابینت ام دی اف

چند فاکتور مهم در تعیین قیمت انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف تاثیر گذار است. قیمت کلی این صفحات در ابتدا بستگی به نوع روکش و مغز خام به کار رفته در تولید بستگی دارد. ورق های ام دی اف خام خارجی معمولا قیمت بالاتری دارند. نمونه های ساخته شده با استفاده از این نوع مغز خام نیز معمولا با نرخ بالاتری به فروش می رسند. نمونه های ایرانی ورق های MDF نیز خود دارای درجه های کیفی و قیمت فروش متفاوتی می باشند. که استفاده از هر کدام ممکن است سبب تغییراتی در نرخ فروش صفحات کابینت داشته باشد. روکش های ایرانی و خارجی نیز به همین صورت در تعیین نرخ کلی یک صفحه کابینت تاثیر دارد. سایز، طرح، نوع روکش، نوع لبه محصولات و غیره نیز از موارد دیگری هستند که باعث می شود قیمت پایه تغییر کند.

در بازار صفحه کابینت قیمت پایه از ۳ سانتی مات تک لب آغاز می شود

فرمول تعیین قیمت

تعیین قیمت سایر مدلها و ابعاد صفحات نیز بر اساس نرخ پایه اولیه تعیین می شود. فرمول کلی تعیین قیمت سایر مدلهای صفحه کابینت ام دی اف به صورت زیر است:

  • ضخامت ۵ سانتی متری = قیمت پایه + ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
  • روکش براق = قیمت پایه + ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان
  • دو لب گرد = قیمت پایه + ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان

نرخ فروش ابعاد سفارشی صفحه کابینت نیز معمولا به صورت توافقی تعیین شده و در تیراژ اعلام شده توسط کارخانه ساخته می شود. اعلام نرخ فروش دقیق صفحات ام دی اف به علت تفاوت قیمت برای خرید عمده و خرده و در مدل های مختلف و همچنین وجود نوسانات قیمت امکان پذیر نیست. جهت اطلاع از قیمت به روز و کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف می توانید با پل های ارتباطی اعلام شده تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا