ام دی اف 3 میل

ورق ام دی اف ۳ میل یو وی

ورق ام دی اف 3 میل با روکش یو وی

ورق ام دی اف ۳ میل یو وی به ورقی گفته می شود که پس از پرینت رنگ بر روی ورق خام یک لایه UV به عنوان روکش به آن اضافه می شود.

نوشته های مشابه

ام دی اف ۳ میل در ابعاد مختلف و با استفاده از متریال متفاوتی تولید می شوند. اولین کارخانه های سازنده این محصولات درکشور، انها را به روش ملامینه سازی تولید می کردند. در این روش روکش ملامینه کاغذی بر روی ورق ام دی اف اضافه می شود. در حال حاضر روش جدیدترین برای ساخت این محصولات وجود دارد. چندین کارخانه ایرانی در حال حاضر ورق ام دی اف ۳ میل را به روش پرینتی تولید می کنند. در این روش ورق ام دی اف خام توسط دستگاه های مخصوص پرینت می شوند. رنگ پرینت شده در چندین مرحله به کار اضافه شده و خشک می شود.

مرحله بعدی تولید این ورق ها پس از رنگ آمیزی و خشک شدن رنگ اضافه شدن لایه یو وی بر روی کار است. لایه یو وی در حقیقت یک روکش محافظ مخصوص است. این روکش رنگ را در برابر جدا شدن از ورق ام دی اف ۳ میل و یا اصطلاحاً از ریرش مقاوم می کند. مقاومت رنگ پرینتی روی ورق ام دی اف خام با اضافه شدن یو وی مخصوص ۳ میل چندین برابر می شود.

ام دی اف ۳ میل UV برین چوب

کارخانه برین چوب واقع در استان اردبیل انواع محصولات و فرآورده های ام دی اف مانند صفحه کابینت ام دی اف و ورق ام دی اف را در ابعاد مختلف مانند ۳ میل یو وی تولید می کند. محصولات برین چوب با استفاده از مواد اولیه درجه یک و توسط خطوط تولید مجهز به تکنولوژی روز دنیا ساخته می شود. برین چوب ورق ام دی اف ۳ میل یو وی خود را با مناسب ترین قیمت و به صورت عمده از طریق تیم فروش خود عرضه می کند. برای خرید محصولات این برند می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس حاصل نمایید. مشاوران فروش برین چوب همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات لازم در خصوص قیمت ها و شرایط فروش عمده به مشتریان گرامی هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا