صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت MDF

کارخانه صفحه کابینت مغز MDF

کارخانه صفحه کابینت MDF برین چوب واقع در استان اردبیل بزرگترین تولیدکننده صفحه کابینت در شمالغرب کشور می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت MDF پر فروش ترین مدل صفحه در بازار ایران است. معمولاً صفحه کابینت را از جنسی انتخاب می کنند که ضدآب، مقاوم در برابر حرارت، ضد خط و خش و زیبا باشد. صفحه کابینت مغز ام دی اف تمامی این ویژگی های مثبت را دارا میباشد. البته نمونه های دیگری مانند کوارتز و کورین و غیره نیز این ویژگیهای مقاومتی را دارند. نکته مثبت دیگری که باعث میشود صفحات MDF از سایر نمونه ها پیشی بگیرد قیمت فروش مناسب آن است. تولید این محصولات توسط کارخانه های متعدد ایرانی و همچنین متریال ارزان تر نسبت به سایر مدلها باعث شده است که قیمت فروش صفحه کابینت MDF بسیار ارزان و به صرفه باشد. البته نوسانات موجود در بازار بر روی قیمت فروش این محصولات نیز تاثیر بسیار زیادی داشته است. اما با این وجود همچنان پرفروش ترین صفحات نمونه های تولید شده با مغز ام دی اف است.

کارخانه های ایرانی مختلفی در کشور انواع مختلف این محصولات را تولید می کنند. مترایل اصلی ساخت این محصولات ام دی اف خام و روکش اچ پی ال است. این مواد پس از برش  ابزار زنی با استفاده از دستگاه های پرس و چسبهای مخصوص به یکدیگر وصل می شوند. تولیدات کارخانه های مختلف ممکن است بسته با استفاده از مواد باکیفیت یا ضعیفتر محصولات خود را با نرخ های متفاوتی عرضه کنند.

کارخانه برین چوب

برین چوب بزرگترین مرکز تولید صفحه کابینت MDF در شمالغرب کشور است. تولیدات کارخانه برین چوب با استفاده از بهترین برند های ایرانی و خارجی با کیفیت در ابعاد و رنگ بندی های متنوع ساخته می شوند. خطوط ساخت کارخانه برین چوب مجهز به آخرین تکنولوزی روز دنیا می باشند. تولید سفارشات توسط این تولیدی با بالاترین کیفیت، در کوتاه ترین زمان و به مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. برای ثبت سفارش عمده با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا