صفحه کابینت

قیمت روز صفحه کابینت

قیمت به روز صفحه کابینت

قیمت روز صفحه کابینت اعلام شد. لیست قیمت به روز این محصولات شامل انواع حصولات با ابعاد مختلف با طرح های متنوع است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با انواع متریال مختلف اعم از سنگ و چوب و پی وی سی و غیره مورد استفاده است. هر کدام از این متریال به قیمت های مختلف به فروش می رسند. معمولاً صفحات چوب و سنگ طبیعی با نرخ بسیار بالا عرضه می شوند. صفحه کابینت مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال بیشترین میزان خرید و فروش را در کشور دارد. این محصولات تمامی ویژگی های یک صفحه کابینت باکیفیت را دارا می باشد. صفحه کابینت MDF تولید شده با روک اچ پی ال، به دلیل استفاده از این نوع روکش کاملاً ضد آب می باشد. این محصولات همچنین در برابر حرارت بالا نیز عایق هستند. تنوع طرح و رنگ این محصولات نیز بالا بوده و تمامی مدل های سنگ، طرح چوب، شنی، طرج کورین و غیره در سمپل رنگ بندی این صفحات وجود دارد.

از نکات مثبت دیگر این صفحه کابینت ها تنوع ابعاد است. صفحه کابینت ام دی اف را می توان با مدل لبه مختلف، ابعاد استاندارد و سفارشی با طول، عرض و ضخامت های مختلف تولید کرد. قیمت روز صفحه کابینت ام دی اف نیز نسبت به انواع دیگر صفحات موجود در بازار بسیار مناسب می باشد. داشتن تمامی این ویژگی های مثبت در کنار قیمت فروش مناسب صفحات ام دی اف را به بهترین صفحات بازار روز کشور تبدیل کرده است.

خرید و دریافت لیست قیمت

اعلام لیست قیمت روز صفحه کابینت به علت تنوع مدل و ابعاد به صورت دقیق امکان پذیر نیست. لیست قیمت روز صفحه کابینت شامل انواع نرخ صفحات با مغز ایرانی، مغز خارجی، مغز پلی وود، ابعاد استاندارد و سفارشی با انواع مدل روکش های مات و براق است. برای دریافت لیست قیمت به روز صفحات می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش هر روز از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات لازم به مشتریان و همکاران گرامی می باشند. لیست قیمت به روز محصولات طبق نوع مغز به کار رفته، ابعاد و حجم سفارش از طریق تماس با بخش فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا