صفحه کابینت

صفحه کابینت سفید

صفحه کابینت سفید ساده و طرح دار

صفحه کابینت سفید ساده و صفحات با زمینه سفید رگه دار از پرفروشترین مدلهای صفحه کابینت هستند. سمپل رنگ برین چوب شامل انواع مختلف این طرحها است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت دارای انواع مدلهای مختلف و متنوع می باشد. طرح ها و رنگ های مختلفی از این محصولات با جنس و متریال مختلف در بازار وجود دارد. صفحه کابینت ام دی اف یکی از صفحات پر فروش در ایران است. این محصولات با استفاده از مغز ام دی اف خام و روکش اچ پی ال تولید می شوند. تنوع طرح روکش های اچ پی ال بسیار بالاست. انواع طرح های ساده، طرح چوبی، طرح سنگ و غیره در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت وجود دارد. صفحه کابینت های ام دی اف دارای دو نوع روکش مات و براق می باشد.

رنگ سفید صفحه کابینت ام دی اف از پرفروش ترین رنگهای سمپل می باشد. این رنگ را می توان با انواع طرح و رنگ های ام دی اف در کابینت استفاده کرد.

صفحه کابینت مات و براق

صفحه کابینت سفید برای استفاده در انواع سبک های ساده، مدرن، کلاسیک و غیره بسیار مناسب است. به غیر از رنگ سفید ساده صفحاتی با رنگ سفید با رگه های رنگی نیز در کاتالوگ رنگ بندی این محصولات وجود دارد.

صفحه کابینت سیروس مرمر
صفحه کابینت طرح سفید شنی

خرید صفحه کابینت عمده

برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت پلی وود و ام دی اف و روکش اچ پی ال می باشد. تولیدات این برند با استفاده از متریال درجه یک ایرانی و خارجی تولید می شود. انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف آرین سینا، پارس، لیندا و مغز خارجی توسط برین چوب تولید و عرضه می شود. برای خرید صفحه کابینت سفید مات و براق به صورت عمده و مستقیم می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط خرید محصولات، زمان بندی ارسال بار، لیست قیمت به روز محصولات و غیره از طریق کارشناسان فروش این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ارسال بار پس از ثبت سفارش در این بخش در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور صورت خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا