صفحه کابینت

قیمت عمده صفحه کابینت

قیمت جدید عمده صفحه کابینت

قیمت عمده صفحه کابینت اعلام شد. قیمت صفحه کابینت بر اساس ایرانی یا خارجی بودن متریال، میزان سفارش، ابعاد صفحات و غیره متغیر می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با متریال مختلفی در ایران تولید و عرضه می شود. انواع صفحات چوب و سنگ طبیعی و متریالی مانند سنگ های مصنوعی، پی وی سی، پلی وو و غیره در کشور وجود دارد. صفحه کابینت های ام دی اف نیز یکی دیگر از صفحات پر استفاده در کشور هستند. این محصولات دارای ویژگی های مثبت مختلفی می باشند. تنوع رنگ و طرح، تنوع ابعاد، مقاومت در برابر ضربه و خط و خش، مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و حرارت و مواردی از این دست از ویژگی های مثبت این محصولات می باشد. قیمت فروش مناسب نیز ویژگی مهم دیگر این محصولات می باشد.

خرید عمده صفحه کابینت ام دی اف

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف ایرانی و مغز خارجی می باشد. تولیدات این برند با درجه کیفی بالا و قیمت مناسب عرضه می شوند. قیمت عمده فروش این محصولات نسبت به میزان سفارش شامل تخفیفات ویژه می باشد. تنوع مدل صفحه کابینت های تولید شده توسط این کارخانه بسیار بالا می باشد. این محصولات از نظر نوع مغز خام شامل گروه های مغز خارجی، آرین سینا، لیندا، پارس و غیره هستند. از نظر نوع روکش به سه دسته مات، براق و برجسته تقسیم می شوند. از نظر سایز نیز می توان محصولات را به دو گروه کلی ابعاد استاندارد و سایز سفارشی تقسیم کرد.

قیمت عمده و پایه محصولات ممکن است با تغییر حجم سفارش، تغییر سایز و ابعاد، نوع روکش، نوع مغزی خام به کار رفته و مواردی از این دست بیشتر یا کمتر شود. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ عصر با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. با اعلام میزان سفارش و نوع محصول مورد نظر می توانید از قیمت دقیق محصولات و میزان تخفیف ویژه فروش عمده را از طریق کارشناسان بخش فروش مطلع شوید. در صورت ثبت سفارش خرید، سفارشات شما در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا