صفحه کابینت

صفحه کابینت با طرح سنگ

صفحه کابینت با طرح سنگ جدید

صفحه کابینت با طرح سنگ با انواع رنگ های تیره و روشن با روکش اچ پی ال و مغز ام دی اف با مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه روی کابینت یکی از بخش های مهم یونیت اصلی کابینت و آشپزخانه است. متریالی که در این بخش به کار می رود باید دارای مقاومت بالا و طرح زیبا و متناسب با سایر بخش ها داشته باشد. انواع صفحات با جنس های سنگ طبیعی، سنگ های مصنوعی یا کورین، جوب، پی وی سی و غیره در ایران به عنوان صفحه کابینت کاربرد دارد. صفحات سنگ مصنوعی در الهای قبل استفاده بسیاری در کشور داشته اند. جایگزین جدیدتر این متریال در بازار صفحات با طرح سنگ می باشند. صفحات مغز پلی وود و ام دی اف با روکش اچ پی ال با نقش سنگی بهترین جایگرین برای این محصولات هستند. قیمت مناسب صفحات ام دی اف، امکان تولید در ابعاد متنوع، داشتن بیش از ۷۰ رنگ و طرح متنوع، روکش ضد آب و ویژگی هایی از این دست باعث شده است که محبوبیت این صفحات بیشتر شود.

نمونه های بسیاری در سمپل رنگ صفحه کابینت ام دی اف با عنوان صفحات طرح سنگ وجود دارد. این محصولات با رنگ های تیره و روشن و طرح کورین عرضه می شوند. با محبوبیت استفاده از این متریال در آشپزخانه ها و ترند شدن طرح سنگ، کارخانه های مختلف نمونه های طرح سنگ بیشتری را به سمپل رنگ خود اضافه کردند.

صفحات طرح سنگ برین چوب

صفحه کابینت های برین چوب با روکش اچ پی ال ضد آب در انواع طرح های مختلف عرضه می شوند. این محصولات به صورت دو نوع مات و براق و در انواع ابعاد سفارشی و سایزهای استاندارد به تولید می رسد. متریال به کار رفته در ساخت این محصولات از برند های ایرانی و خارجی با درجه کیفی بالا می باشد.

صفحه کابینت طرح سنگ تیره
صفحه کابینت سیروس طرح مرمر
صفحه کابینت سیروس طرح مرمر
صفحه کابینت طرح سیاه شنی مشکی شنی
صفحه کابینت کرم مرمر

طرح های بالا نمونه ای مدلهای طرح سنگ صفحه کابینت برین چوب است. سمپل رنگ بندی صفحات را به صورت فایل پی دی اف کامل می توانید از بخش کاتالوگ رنگ دانلود کنید. برای ثبت سفارش خرید محصولات می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. لیست قیمت محصولات، ثبت سفارش ارسال کاتالوگ های جدید به نقاط مختلف کشور و غیره از این طریق امکان پذیر می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا