صفحه کابینت

صفحه کابینت براق

صفحه کابینت جدید براق

صفحه کابینت براق با انواع طرح های مختلف تولید می شود. انواع طرح های سنگ، چوبی، شنی، ساده و غیره با روکش براق توسط برین چوب عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت یکی از بخش های بسیار مهم آشپزخانه و یونیت اصلی کابینت است. این بخش باید با سایر بخش های دکوراسیون همخوانی و هماهنگی داشته باشد. مدلهای متنوعی از صفحه کابینت با رنگ های تیره و روشن و مدلهای مات و براق در بازار وجود دارد. طرح های این محصولات معمولاً به شکل های فانتزی، طرح چوب، طرح سنگ، ساده، شنی و غیره است. تنوع طرح این محصولات کار را برای انتخاب یک مدل متناسب با سبک طراحی و ترکیب رنگ آسان تر می کند. صفحه کابینت با روکش براق نیز از پرطرفدارترین مدلهای این محصولات می باشد.

صفحه کابینت براق ام دی اف

صفحه کابینت ام دی اف به صفحاتی گفته می شود که با مغز ام دی ف خام و روکش اچ پی ال تولید می شود. این روکش ها ضد آب بوده و مقاومت بالایی در برابر نفوذ حرارت و رطوبت دارند همچنین اچ پی ال ها در انواع طرح های متعدد با دو نوع روکش مات و براق  عرضه می شوند. نوع براق این صفحات به علت جلوه زیبایی که دارند از محبوب ترین مدلهای بازار هستند. قیمت فروش مناسب نیز از دیگر دلایل پرفروش بودن این نمونه ها هستند. انواع صفحه کابینت با طرح های طرح کورین، ساده، شنی، چوبی و غیره با روکش اچ پی ال براق تولید می شوند. اختلاف قیمت بین صفحات تولید شده با مدل مات و براق جزئی است. معمولاً نوع براق با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

خرید مستقیم صفحه کابینت

برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. انواع صفحات با مغز ام دی اف و پلی وود با روکش های اچ پی ال با مناسب ترین قیمت عرضه می شود. لیست قیمت، شرایط اخذ نمایندگی، زمان بندی ارسال بار و غیره از طریق تماس با این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا