صفحه کابینت

مرکز خرید عمده صفحه کابینت

مرکز خرید عمده انواع صفحه کابینت

مرکز خرید عمده صفحه کابینت برای ثبت سفارش خرید انواع صفحه کابینت ضد آب با ابعاد و طرح های آماده راهنمایی می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف از بهترین صفحات موجود در بازار ایران است. این محصولات دارای تنوع رنگی بالا، قیمت مناسب، کیفیت و مقاومت عالی، امکان تولید در سایز بندی مختلف و ویژگی های مثبت و کربردی دیگری می باشند. روکش به کار رفته در تولید این محصولات از جنس اچ پی ال است. این روکش ضد آب بوده و در برابر حرارت و خط و خش نیز مقاوم می باشد. مغزی به کار رفته در تولید صفحات نیز از جنس ام دی اف است که باعث می شود صفحه کابینت قابلیت تحمل وزن بالا در عین سبکی داشته باشد.

تولید کننده صفحه کابینت

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و صفحات پلی وود با روکش اچ پی ال می باشد. تولیدات برین چوب از نظر درجه کیفی جزو بهترین تولیدات کشور هستند. متریال به کار رفته در تولید این محصولات از بهترین مواد ایرانی و خارجی است. انواع ام دی اف خارجی مانند پنل پلاس و نمونه های ایرانی مانند آرین سینا در تولیدات کارخانه برین چوب استفاده می شود. روکش به کار رفته در این محصولات از برند آرتاویل و اچ پی ال وایا می باشد. مرکز خرید عمده صفحه کابینت برین چوب در شهرهای مختلف وجود دارد. خرید عمده محصولات را می توان در مرکز نمایندگی پخش محصولات برین چوب ثبت کرد. برای خرید عمده صفحه کابینت می توانید به صورت مستقیم نیز اقدام کنید.

برای خرید مستقیم از کارخانه با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز را در رابطه با زمان بندی ارسال محصول، قیمت فروش صفحات مغز ایرانی و خارجی، شرایط اخذ نمایندگی فروش و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز در کوتاه ترین مدت و طبق زمان بندی اعلام شده به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا