صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف ضد آب

صفحه کابینت ام دی روکش اف ضد آب

صفحه کابینت ام دی اف ضد آب با روکش اچ پی ال تولید میشود. روکش اچ پی ال این محصولات خاصیت مقاومت در برابر رطوبت دارد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف از بهترین و پرفروش ترین نمونه های صفحه کابینت در بازار ایرانی می باشد. هر محصولی که بعنوان صفحه کابینت کاربرد دارد باید دارای مقاومت خوبی در برابر نفوذ اب باشد. به اصطلاح دیگر صفحه کابینت باید حتماً ضد آب باشد. زیرا این محصولات به صورت مداوم در تماس با مواد شوینده، آب و رطوبت قرار خواهند گرفت. صفحه کابینت ام دی اف ضد آب است. البته خود مغز ام دی اف این محصولات مقاومت خوبی در برابر آب ندارند. اما تولید این محصولات با استفاده از یک روکش بسیار مستحکم و قوی با نام اچ پی ال صورت می گیرد. روکش اچ پی ال تمامی بخش های کنار و رویی مغز ام دی اف را در بر می گیرد. رویه HPL کاملا در برابر نفوذ رطوبت و حرارت مقاوم می باشد.

تولید صفحه کابینت با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال ضد آب در انواع رنگ بندی بسیار متنوع و زیبا صورت می گیرد. البته نوع دیگری از این محصولات نیز با نام صفحه کابینت پلی وود تولید می شود. پلی وود ترکیب مخصوصی از چوب و مواد پلاستیکی است. این مواد وزن بسیار سبکی دارند و ضد آب هستند. تمامی ویژگی ها و مراحل و نوع تولید صفحه مغز ام دی اف و پلی وود با یکدیگر مشترک هستند. روکش به کار رفته در هر دو این محصولات نیز اچ پی ال است. تنها تفاوت این دو نوع مغز آن است.

خرید صفحه کابینت ضد آب

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف و مغز پلی وود با روکش اچ پی ال در کشور است. محصولات تولید شده توسط برین چوب به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. ارسال بار به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد. برای ثبت سفارش خرید این محصولات و یا کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا