صفحه کابینت

فروش صفحه کابینت ۵ سانتی

فروش صفحه کابینت ام دی اف 5 سانتی

فروش صفحه کابینت ۵ سانتی با انواع مغز خام ایرانی و خارجی به صورت مستقیم از درب کارخانه و به قیمت نمایندگی صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ۵ سانتی با مغز ام دی اف بزرگترین سایز از گروه صفحات مغز ام دی اف با ابعاد استاندارد هستند. این محصولات از اتصال سه ورق ۱۶ میل ام دی اف خام تولید می شوند. سایز اصلی و دقیق این محصولات تقریبا ۴۸ میلیمتر است که در بازار چوب بعنوان صفحات ۵ سانتی شناخته می شوند. صفحه کابینت ۵ سانتی با انواع روکش های طرح دارد موجود در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت تولید و به فروش می رسند. طول استاندارد صفحه کابینت ۵ سانتی ۴۱۰ و عرض استاندارد آن ۶۰ سانتیمتر می باشد.

قیمت صفحه کابینت ۵ سانتی و یا صفحات با سایر سایزها بستگی به موارد بسیاری دارد. نوع مغز به کار رفته در تولید اصلی ترین مورد تعیین کننده در قیمت صفحه کابینت می باشد. ام دی اف خام ایرانی با نرخ پایین تری نسبت به نمونه های خارجی به فروش می رسند. در بین ام دی اف های ایرانی ورق خام آرین سینا، پارس، لیندا و غیره از پرفروش ترین نمونه های موجود در بازار می باشند. از دیگر موارد تعیین کننده قیمت فروش صفحات ابعاد صفحات است. ۳ یا ۵ سا ۷ سانتیمتری بودن ضخامت صفحه کابینت، ۴۱۰ یا ۳۶۶ سانتی بودن طول صفحات، ۶۰ یا ۱۲۰ سانتیمتر بودن صفحات نیز تاثیر مستقیم بر نرخ فروش این محصولات دارند. نوع لبه، نوع روکش به کار رفته نیز از فاکتورهای تعیین کننده نرخ فروش انواع صفحه کابینت ۵ سانتی و غیره است.

خرید و دریافت لیست قیمت صفحه کابینت

برای اطلاع از لیست قیمت به روز عرضه صفحه کابینت ۵ سانتی با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. لیست قیمت محصولات و شرایط فروش انواع صفحه کابینت مغز ایرانی و خارجی از طریق مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا